• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

955 Speed Triple Huollot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A^A
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

A^A

New member
Eli 2004 vuosimallin Triumph 955i Speed Triplestä huoltokirja kateissa ja pitäis tietää huolloista, pyörällä ajettu nyt 15tkm. Mitä huoltoja seuraavaksi? Viimeinen huolto tehty alle 10tkm. Toki öljyt on vaihdettu pariinkin otteeseen mutta näistä isommista huolloista pitäs nyt tietää. Koska venttiilien säätö ym?

20000km huolto seuraava ja ns. iso-huolto.

Sisältää tarkasteluja, öljynvaihtoa yms. 700e edestä jos
liikkeeseen vie.

Omassa tarkastettiin venat ja ei ollu lähimaillakaan säätötarvetta kuulemma. Eli sun tilanteessa säästäisin rahat muuhun ja vaihtaisin öljyt, tulpat ja ilmansuodattimen ite. Kerta et leimaakaan tarvi..

Ohjauslaakerin ja takamurikan kandee kans huoltaa. siinä se.

20000km huolto seuraava ja ns. iso-huolto.

Sisältää tarkasteluja, öljynvaihtoa yms. 700e edestä jos
liikkeeseen vie.

Omassa tarkastettiin venat ja ei ollu lähimaillakaan säätötarvetta kuulemma. Eli sun tilanteessa säästäisin rahat muuhun ja vaihtaisin öljyt, tulpat ja ilmansuodattimen ite. Kerta et leimaakaan tarvi..

Ohjauslaakerin ja takamurikan kandee kans huoltaa. siinä se.
Minä kiitän!
bowdown.gif

Aika raju yleistys.. Mulla 20tkm kohdalla piti säätää muistaakseni kymmentä venttiiliä, ainakin pakopuolella välyksiä piti kasvattaa! Eli jos passaa venttiilien säädön, niin voipi pieni säästö käydä pidemmän päälle kalliiksi..

Toisin toi mun triple tais saada hiukan normaalia enemmän sikaa, mutta kuitenkin..

Äkkiähän ne välykset mittaa samoilla lämpösillä. Venakoppa irti ja mittaliuskat esiin. Jos säätö ja nokkien irrotus hirvittää niin sen voi sitten teettää jossain pajalla jos välykset ovat tarpeeksi pielessä.

Ja kuten tuossa yllä jo mainittiinkin niin perän laakerit kannattaa ehdottomasti rasvata. Ei oo mukava yllätys jos pääsevät kuivumaan ja hitsaavat kiinni.

Back