Joopa
New member
Säädin eilen 20 000 km huoltoon liittyen "throttle bodies" (mitäs tämä on suomeksi) synkronoinnin Haynesin repair manualin ohjeiden mukaan. Homma hoitui helposti kuntoon, mutta kun löin masiinan takaisin kasaan ja tulille, oli moottorin vikavalo (MIL) kokoajan päällä.
Tallettaako vianhallintasydeemi (ECU) antureiden ilmoittamat häiriöt jonnekin? Synkronointivaiheessahan piuhojan on irtaallaan vaikka kuinka paljon ja niistä tulee varmasti virheilmoituksia.
Jäiko siis joku piuha irti / hajosiko jotain vai onko valon palamiseen syynä se, että synkkausvaiheessa ohjausboksi on ottanut vikailmoitukset talteen ja nyt se pitäisi jotenki resetoida??
Yltääkö ECU kaikkiin plugeihin asti. En ole laittanut vielä takakatetta paikalleen, joten takavalon pistoke on vielä irti.
Tallettaako vianhallintasydeemi (ECU) antureiden ilmoittamat häiriöt jonnekin? Synkronointivaiheessahan piuhojan on irtaallaan vaikka kuinka paljon ja niistä tulee varmasti virheilmoituksia.
Jäiko siis joku piuha irti / hajosiko jotain vai onko valon palamiseen syynä se, että synkkausvaiheessa ohjausboksi on ottanut vikailmoitukset talteen ja nyt se pitäisi jotenki resetoida??
Yltääkö ECU kaikkiin plugeihin asti. En ole laittanut vielä takakatetta paikalleen, joten takavalon pistoke on vielä irti.