• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

955i rattaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sambzonic
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sambzonic

New member
Mitenkä kauan on teillä kestänyt rattaat ja ketjut daytonoissa? Ovatko alkuperäiset laadukkaat?

Mitä olette laittaneet alkuperäisten tilalle?

Onkos speed triplessä ja daytonassa samat rattaat?

Mitenkä kauan on teillä kestänyt rattaat ja ketjut daytonoissa? Ovatko alkuperäiset laadukkaat?

Mitä olette laittaneet alkuperäisten tilalle?

Onkos speed triplessä ja daytonassa samat rattaat?
Alkuperäiset kestää hyvin jos huoltaa (Yllättävää kyllä
smile_org.gif
)
Sprintissä kesti 40 tkm ja ehkä vielä olisi mennyt paljonkin.
Scottoilerillahan saa kestävyyttä vieläkin lisää.
Sprinttiin laitoin uudet ketjut ( ja rattaat ) ja näköjään 15 tkm riitti, ovat venähtäneet epätasaisesti.

Speed Triplessä, Daytonassa ja Sprinteissä, joissa on yksipuolinen takahaarukka sopii kaikki rattaat kaikkiin.
Kaksipuoleisessa sitten takaratas on erilainen. Huolellisuutta tarvitaan tilausnumeron kanssa, itselle tuli Sprinttiin väärä ratas, kun tilasin vain vuosimallin perusteella.

Olen tilannut syksyllä nyt Renthalin rattaat, pitäisi tulla maaliskuun alussa. Reginan ketjut odottaa jo hyllyssä. Nämä taas laitan Daytonaan.

Joo alkuperäiset kestää hyvin, itse vaihdoin pois, vaikka ei olisi ehkä tarvinnut vielä, kilometreja oli noin 35000. Tilalle laitoin JT rattaat, kun sain halvalla. Ketjut (uudet) oli jäänyt aikaisemmasta rojektista, reginat O -rengas ketjut, venyi kuin kuminauha. Yksinkertaisesti ei tee mitään, ainakaan niillä jotka minulla on. Muutama tuhat kilometriä ja muutama kiristys. Lentää lähi kuuseen ajokauden alussa, Regina rento, ote niin hento.

Eräässä amerikan pyörässä on DID:t O -rengas, en ole kiristänyt kertaakaan, helppo katsoa ketjun kireys, kun sattuu olemaan jäykkäperä. Ovat olleet lähes kymmenen vuotta, kilometrejä (maileja) on ehkä noin 20000.

Back