996 S4R imuboxi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Agentti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Agentti

New member
Tuossa hankkimassani -05 mallin S4R:ssä näyttää olevan aivan hirvittävän pienen näköinen ilmanottoaukko, olisiko jotain kokoa 2x4 cm. Niinpä mulle heräsi epäilys, että tuon pienuuden syy on Ranskan lain vaatimissa tehokuristuksissa... olisko jollakulla tietoa/valokuvaa/muistikuvaa/mittoja tms että millainen tuo ilmareikä on siellä Suomen vapaiden tehojen mailla?

Siis,jos sitä ei ole leikelty niin sama se on täälläkin. Sellainen pitkula aukko boxin päällä ja siinä etupuolella..

Juu ei sitä leikelty ole, ihan tehtaan valun jäljiltä tuo on, mutta... niin, kun se reikä on niin pieni
sad_orig.gif

Jumalauta, kakstuumaisiin imukurkkuihin verrattuna tuon on pakko ahistaa ihan perhanasti. Ei silti, tehoa tuossa laitteessa on reilusti enemmän kuin mitä minun taidot ja pää kestää, mutta silti olisi kivampi kuristaa virtauksia kaasukahvalla kuin tuolla muovilipalla.

Minkäkokoinen tuo rööri on tuossa sun S2R:ssä?

Juu ei sitä leikelty ole, ihan tehtaan valun jäljiltä tuo on, mutta... niin, kun se reikä on niin pieni
sad_orig.gif

Jumalauta, kakstuumaisiin imukurkkuihin verrattuna tuon on pakko ahistaa ihan perhanasti. Ei silti, tehoa tuossa laitteessa on reilusti enemmän kuin mitä minun taidot ja pää kestää, mutta silti olisi kivampi kuristaa virtauksia kaasukahvalla kuin tuolla muovilipalla.

Minkäkokoinen tuo rööri on tuossa sun S2R:ssä?
Mulla on nypätty koko vakio ilmaboxi kansi pois putkien vaihdon yhteydessä. Samalla asennettiin uusi ecu ja filsu sekä avoin kansi. Se on samanalainen kun vakio, leikattu vaan pystysuunnassa keskeltä halki. Muuttuu muuten imuäänet aika miehekkäiksi..

Back