Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
siis kyseessä -99 zx-9r. Alle 3500rpm ei jaksa vääntää nimeksikään. Kaasun kun vääntää pohjaan alkaa kone `röpöttää`, korostuu suuremmilla vaihteilla. Yläkierroksilla taas kiekuu ihan normaalisti.
Onko säädöt siellä kuuluisassa perseessä?? Vai mikä on...
jaa...omassa -94 havaittavissa hieman samaa.. Olen laittanut helteen ja hapenpuuteen piikkiin.käy rikkaalla.. Mielenkiintoista. Jään "kanavalle" kuuntelemaan
Hmm, oiskoha säädöissä jotai häikkää? Mulla sama ysi ja ei mitään ongelmia alakierroksilla, tosin eihän siellä alle 3500rpm mitää huippu vääntöä olekkaan, mutta ihan tasaseen menee kyllä. Ehkäpä kannattaisi viedä johonki ammattilaiselle säädettäväksi pyörä niin tulee kerralla hyvä.
Mulla oli toissakesänä samankaltaisia oireita vanhemmassa -95 9r:ssä, ja pienen purkamisen jälkeen löytyi vikakin, yhden kaasarin kalvo oli kulahtanut, ei siis nostanut luistia samalla tavalla kun muut... Muistaakseni oli sumekolla kohtalaisen arvokas osa, jotain parin sadan eurorahan luokkaa...
Rumakuhelvetti oli oikeassa. Huoltomies laittoi helteiden piikkiin alavääntö ongelman. Kehotti odottamaan viileämpiä kelejä, jos ei muutosta niin sitten säädetään...