• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Abusin jarrulevyhälytin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blavatsky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Blavatsky

New member
Kävimpä tänään ostamassa kyseisen tuotteen.
Ei oikeen kuitenkaan vakuuttanut kun pääsin kotiin. Pyörää sai liikuttaa jonkin verran ennenkuin se reagoi.. tosin ei sitä varmasti saa kyytiin nostettua, ilman ettei hälytin reagoisi. Ja heti sen jälkeen tuli mieleeni, että eiköhän tuollaisen piipityksen saa vaiennettua painamalla vaikkapa tyynyä vaikka sen päälle, jos kovasti pyörän haluaa.
Vainoharhaisuuttako? :P

Jos kyseessä on Abusin Detecto 8000 niin mulla on samanlainen.

Itse olin kylläkin mielissäni siitä ettei laitetta oltu viritetty turhan herkäksi. Pyörää voi vähän täräyttää eikä ala heti ujeltamaan, mutta jos kallistat niin heti alkaa soimaan. Muiden valmistajien vastaavanlaisissa ollut juuri ongelmia noiden herkkyyksien kanssa.

Laite vaikutti jo heti riittävän jykevältä. Onhan toi ihan eri kokoluokkaa muihin verrattuna.

Varmaan ihan naapurisovun kannaltaki hyvä ettei ala jokaisesta tuulenpuuskasta huutamaan.
smile_org.gif

Tulee käytettyä kyseisenlaista härveliä ihan säännöllisesti. Ei oo tullu vikahälytyksiä, kuten esim Xenan hälyssä on kuulemma aikapaljon tullu. Pärähtää soimaan, kun pyörän nostaa pystyyn, eli se hoitaa sen pääasiallisen tehtävänsä, eli estää, ettei pyörää saa siirrettyä esim pakettiautoon ilman hälytystä.

Hyvä valinta on ja kannattaa investoida se 129e jos miettii, että suurimmalla osalla pärrä on maksanu jokusen tonnin, joten aika pieni investointi.

Kyseinen häly tunnistaa olevansa levyssä kiinni ihan mekaanisella systeemillä, kun taas Xenassa on joku hienostunut/huippumoderni infrapunatunnistus, joka sitten tuottaa yhdistettynä laitteen herkkyyteen inhottavia vikahälytyksiä.

Tuo Heinon tarjous on halpa ! Googletin ja tuo oli ehdottomasti halvin hinta, mitä löysin. Lousin hinta oli 109,95€ ja muualla 125-129€ läntisen Euroopan alueella. Tosin jos Lousilta on muutakin tilattavaa, voi hankinta sieltä tulla sitä kautta kannattavammaksi.

Back