• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ACAD kypärätesti 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hiti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hiti

New member
Eipä hakukone löytyny mitään acad haulla, joten ässä linkki saksalaisen acad:in uusimpaan kypärätestiin;

linkk

Näyttää omatekele suubertti vieneen pisimmän korren. Sakasankielen taitoset saavat varmaan selville paljon muutakin.

Ehkä baabelin kala auttaa  
smile_org.gif
Englanniksi homma sujuu.

Näitä kypärätestejä saisi kyllä olla enempi. Tuossakin tuli ilmi, ettei hinta ratkaise juurikaan turvallisuutta
omg.gif
. Toisaalta kokonaisarvosanana kaikille (lukuun ottamatta yhtä 480 €:n kypärää) tuli hyvä. Elikkäs jokaisen arvattavaksi jää se, onko erot merkittäviä.
withstupid.gif
Ainakaan itse en sitä noista tiedoista vielä pysty tulkitsemaan.

Arain visiiriä ei ole mielestäni turhaan "haukuttu" tuossa testissä.

Netistä kun katsoo videopätkiä Arain visiirinvaihdosta ja sivu-podien irrottamisesta/kiinnittämisestä, niin se käy kuin leikki, naks poks ja osia vaan irtoilee, oli potta päässä, pöydällä tai nurkan takana.

Vaan auta armias kun käyt itse riuhtomaan...
mad.gif

Toi visiirin irrotus/asennus, oli alkuun hankala. Nyt sujuu kuin tanssi, jos peukalo keskellä kämmentä tai perkeleen isot nakit, sit hankala. Maahantuoja opastaa sen irrotuksessa ja asennuksessa näin oli ainakin omalla kohdalla vantaan BW:ssä, sain jopa itse kokeilla paikan päällä.
thumbs-up.gif

Netistä kun katsoo videopätkiä Arain visiirinvaihdosta ja sivu-podien irrottamisesta/kiinnittämisestä, niin se käy kuin leikki, naks poks ja osia vaan irtoilee, oli potta päässä, pöydällä tai nurkan takana.

mad.gif
Älyllä voi korvata intoa ja voimaa!

Hirveän yllättäen on saksalaiskypärä voittanut saksalaislehden saksalaistestin.
biggrin.gif

mad.gif
Älyllä voi korvata intoa ja voimaa!
Täytyy kokeilla joskus
smile_org.gif

No tosissaan, vähän tuo homma tuntuu helpottuvan kun on muutaman kerran tehnyt ja ruikkinut silikonia jokaiseen liikkuvaan osaan jne. Mutta ei ole kyllä lihasmuistiin mennyt niin hyvin että voisi helpoksi kehua. Tuntuu aina juurikin siltä, että voimaa pitää käyttää "liikaa". Esim. Shoeissa vastaava homma onnistuu tällaiselta muumikädeltäkin merkittävästi näppärämmin.

Hirveän yllättäen on saksalaiskypärä voittanut saksalaislehden saksalaistestin.
biggrin.gif
wink.gif

mut eihän silti ole tapahtunut minkään moista kotiinpäinvetoa
tounge.gif

eipä tule mieleen saksalaisten tekemää testiä jonka lopputuloksena olisi ollut jokin muu kuin 1) saksalainen 2) melkein yhtä hyvä, mutta ulkolainen.

jollaintapaa tullut siihen lopputulokseen, että tällä kaikella paikkaillaan jonkinmoisia kolhuja kansallisessa identiteetissä.

confused_orig.gif

Eihän tosta ymmärrä mitään PRKL! Täytyy vissiin mennä iltalukioon, et tota paskatestiä pystyy lukemaan
mad.gif

Olen vuosien saatossa oppinut siihen että kypäriä on erilaisia koska päät ja pyörät ovat erilaisia. Suupertti oli aivan mahdoton Guzzin kanssa, mutta Hondalla ja Suitsalla se on paras kypärä. Nyt pitäis vaihtaa emännän kypärä ja siinä vaiheessa se peili on tärkein. Sopiiko tää mulle ja mun asuun. Että jos joku lehti ehtis vielä tehdä sen Lady Testin ennen kesää.Miten ripsivärit leviävät ajo viiman seurauksena ja pysyykö permanentti ja sopivatko saappaat.
cool.gif

Back