Ike68
New member
Terve mieheen!!!! Ja kvinnorna också
Tuli tuossa harrastettua tylsässä yövuorossa hiukkasen nettihuutokauppailua ihan vähän sillai for fan. No. Kuinka ollakaan tulin "voittaneeksi" tollasen yo. laitoksen
. Olin hommannut aikaisemmin syksyllä itselleni sellaisen AGV-Ago - replicapotan joten kai tää oli selkeästi "tapahtuva"
. Enää ei tarvii kun ajaa se tuolta Kentistä kotio
. Jos joku ei vielä tiedä ni mä kindalike hymiöistä
. Ja jos joku saattais olla kiinnostunu hienosta punaisesta Ducati Multistrada tonnista, -04, 24000km, kokovartaloputket yms. ni paat sit vaiks privaa
.
Olen täältäkin näitä äfnelos juttuja tavaillut mut ei o kovasti paljoa tosta seiskapätkäst ollu juttua. Onkos täällä jollain kuitenkin nyt tai joskus ollut moista vekotinta? Ni et voisitte vähän kertoa kokemuksista.
Ekaks nyt kiinnostais et missäs noita täällä PKSlla kannattais huollattaa???? Ajattelin lykätä sen jonnekin heti tos marraskuun alus kunhan oon sen tänne ajellut....Siis sillä varauksella että se tänne asti kestää. Tai ehkä sitten sitä suuremmalla syyllä....
Kiitos ja kivatsyssyt
. Olin hommannut aikaisemmin syksyllä itselleni sellaisen AGV-Ago - replicapotan joten kai tää oli selkeästi "tapahtuva"
. Jos joku ei vielä tiedä ni mä kindalike hymiöistä
. Ja jos joku saattais olla kiinnostunu hienosta punaisesta Ducati Multistrada tonnista, -04, 24000km, kokovartaloputket yms. ni paat sit vaiks privaa
.Olen täältäkin näitä äfnelos juttuja tavaillut mut ei o kovasti paljoa tosta seiskapätkäst ollu juttua. Onkos täällä jollain kuitenkin nyt tai joskus ollut moista vekotinta? Ni et voisitte vähän kertoa kokemuksista.
Ekaks nyt kiinnostais et missäs noita täällä PKSlla kannattais huollattaa???? Ajattelin lykätä sen jonnekin heti tos marraskuun alus kunhan oon sen tänne ajellut....Siis sillä varauksella että se tänne asti kestää. Tai ehkä sitten sitä suuremmalla syyllä....

Kiitos ja kivatsyssyt