Agusta F4 750 Corse 2001

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ike68
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ike68

New member
Terve mieheen!!!! Ja kvinnorna också ;) Tuli tuossa harrastettua tylsässä yövuorossa hiukkasen nettihuutokauppailua ihan vähän sillai for fan. No. Kuinka ollakaan tulin "voittaneeksi" tollasen yo. laitoksen :blink:. Olin hommannut aikaisemmin syksyllä itselleni sellaisen AGV-Ago - replicapotan joten kai tää oli selkeästi "tapahtuva":thumbup:. Enää ei tarvii kun ajaa se tuolta Kentistä kotio:orgmp2:. Jos joku ei vielä tiedä ni mä kindalike hymiöistä:grin:. Ja jos joku saattais olla kiinnostunu hienosta punaisesta Ducati Multistrada tonnista, -04, 24000km, kokovartaloputket yms. ni paat sit vaiks privaa:cruising:.

Olen täältäkin näitä äfnelos juttuja tavaillut mut ei o kovasti paljoa tosta seiskapätkäst ollu juttua. Onkos täällä jollain kuitenkin nyt tai joskus ollut moista vekotinta? Ni et voisitte vähän kertoa kokemuksista.

Ekaks nyt kiinnostais et missäs noita täällä PKSlla kannattais huollattaa???? Ajattelin lykätä sen jonnekin heti tos marraskuun alus kunhan oon sen tänne ajellut....Siis sillä varauksella että se tänne asti kestää. Tai ehkä sitten sitä suuremmalla syyllä....:paikallatuulee:

Kiitos ja kivatsyssyt:bye:
 
Etköhän parhaan ammattitaidon näille italoille löydä viralliselta taholta eli Tuusmotoriin. Tulee kerralla läpikäytyä kunnolla, ettei tule yllätyksiä jälkeenpäin.
 
750 kuutioiset ovat Suomessa todella harvinaisia. Harvinaisiahan nämä F neloset ovat kaikki, mutta itse muistelen nähneeni täällä tasan yhden seiskapuolikkaan. Ja sekään ei ollut rekisterissä.
Kahvilapuheista huolimatta nämä eivät ole mitenkään erityisen epäluotettavia. Tietysti yksilön kunto ja historia vaikuttavat paljon. Kuten kaikissa, muutamat mallikohtaiset erityispiirteet on hyvä tietää.

Laitteita on sen verran vähän että huoltopajoja joilla on todellista osaamista ja kokemusta on vain muutama. Pääkaupunkiseudulla suosittelisin Tuusmotoria Tuusulassa ja maahantuoja MP-Racingia Hyvinkäällä. Maailmalla on muutamia eksootisempiin laitteisiin keskittyviä kauppoja joilta saa osia ja tarvikkeita. Hyviä vinkkejä löytyy sivustolta http://www.mvagusta.net
 
Nyt kun huolloista on kerran puhe, ni kysästään. Eli osaakos kukaan sanoa Turun Molitorista mitään? Olivat meinaan Tuusmotorissa sitä mieltä, että sielläkin pitäisi MV Agustan huolto onnistua. Tokihan tuo selviäisi yhdellä puhelinsoitolla... mutta mieluusti kuulee aitoja kokemuksia, jos sellaisia löytyy. :jpstyle:

Ja onnea uudesta moposta triidin aloittajalle! :WAZAAP:
 
Kiitoksia vastauksista!!! Ens viikolla sitten Kenttiin ja MVn päällä kotiin. Insallah:p.
 
Huollot onnistununeet parhaiten MP-Raicingillä, jossa on asiantunteva huoltomies.
50 tuhatta MV:llä takana eikä ongelmia ole ollut.
Omani tosin laitoin vaihdossa juuri pois :blink:
 
750 kuutioiset ovat Suomessa todella harvinaisia. Harvinaisiahan nämä F neloset ovat kaikki, mutta itse muistelen nähneeni täällä tasan yhden seiskapuolikkaan. Ja sekään ei ollut rekisterissä.
http://www.mvagusta.net

Motoparkissa oli joskus ajamassa jampa jolla oli punainen suomenkilpinen 750 F4 johon oli vaihdettu jälkikäteen oikeastaan kaikki Serie Oron haipakkaosat (siis hiilikuituiset muoto-osat, katteet, tankki jne. Magnesium vanteet, runko-osat, takahaarukka, etuhaarukan alakolmio - ainoa puuttuvat Oron magnesiumosa oli yläkolmio.)

Häiskä sanoi sahanneensa pyörällä jonkun 60tkm, oman muistini mukaan.

Sen lisäksi tietysti oma ja kaverin 750 rutale ja nimimerkillä Mikkoyli taisi olla samanlainen, mutta sitä en ole livenä nähnyt.
F4 750 ei tosiaan mahda montaa suomenkilpistä olla.
 
Toivotaan toisiaan et yks ainakin löytyis ni olis vissiin rekisteröinti helpompaa. Vai onkos siinä odotettavissa jotain hämminkiä jos ei löydy aikaisemmin rekisteröityä...???
 
Back
Ylös