• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

AGV kypäristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TONI_VAAN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TONI_VAAN

New member
heittäkää joku linkki josta vois katella noita AGV:een kypärä mallistoa ja miel kotimainen sivu että ymmärtää niijen päälle jottain
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

niih ja saa niitä muitaki merkkejä ehdottaa =o) olen hakennu semmosta väirkästä kypärä mallia joka näkyy tien päällä ja joka mielyttää itteäki löytyykö vai voiskohan sen itse maalata?? =o)
062802moto_prv.gif

niih ja saa niitä muitaki merkkejä ehdottaa =o) olen hakennu semmosta väirkästä kypärä mallia joka näkyy tien päällä ja joka mielyttää itteäki löytyykö vai voiskohan sen itse maalata?? =o)  
062802moto_prv.gif
Voi sen maalata itse, tai sit kannattaa maksaa ammattilaiselle ja siitä saa semmosen kun haluaa, eikä semmosta kun sattuu tulemaan.

"Tein itse ja säästin...korjauskustannuksista ei sitte puhuta"

062802moto_prv.gif

NZI > Racing Series > SpyderR (AR). On ainakin värikäs, tuota saa myös "kromi-sinisenä". Ja oli tuo ihan kelvollisen oloinen muutenkin. Oulussa nuita myy EMC , muusta suomesta en tiedä.

-JP-
Kwaa GPZ 500R

Back