• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aiheinden "pikalinkit"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja White
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

White

New member
Vaikea taas selittää yksinkertaista asiaa. Mutta siis kun selailee vaikka "foorumin uusia viestejä", niin aukeaa eri keskusteluja. Sitten näiden keskustelujen alla on numeroita (esim. 123...8). Numeroita klikkaamalla pääsee suoraan ko. sivulle. Itseäni ainakin ärsyttää, kun ei pääse esim. toiseksi viimeiselle sivulle. Harvemmin sitä tarvii vanhan aiheen toista tai kolmatta sivua päästä selamaan. Eli parempi olisi jos noi numerot olis 1...678. Tajuskohan kukaan mitä meinasin? Pikku juttu, mutta helpottaisi sivuston lukemista huomattavasti.
buttrock.gif

Mietin itse joskus samaa:
- miksi se on (1,2,3,4,6,7, ...) eikä  (1,2,3,...23)
==> päästäkseen tuolle vikalle sivulle pitää klikkailla välisivuja !
Vai onko tässä joku kikka 3 jota  
withstupid.gif
ei ymmärrä ?

Mulla se kyllä näkyy muodossa 1,2,3...199. Näin siis Firefoxilla ja juuri katsoin, että sama juttu IE:llä. Eikä mitään nuolimerkkejä.

Jännä ilmiö, uudet viestit (siis jos esim. 9 sivullista) niin nuoli on "suurin"...topikin sisäiset sivut, näyttää alkunumerot sitten pisteitä ja loppunumeronkin (siis etusivulla, muttei enää kun avaa topikin..

Mulla aukeaa sitten itse topicissa tähän malliin:

Sivuja: (41) < ... 36 37 38 39 40 [41] >

Tuo on summittaisesti valittu esimerkki Kawasaki talkista, mutta noin ne menevät, jos sivuja topicissa on enemmän kuin 8.

Voisiko tällä olla mitään tekemistä sen kanssa kumpaa skiniä käyttää? Mulla on vanha.

Back