Beny S Hymen
New member
Aikamiesten peruspyörät?
Moottoripyöräilyn nykymarkkinat ovat olleet tylsää katsottavaa jo vuosia. Liekö viherhurmos saanut aikaan sen, että valmistajilla ei ole enää valikoimissaan kunnon jytäpyöriä Triumphin Rocketia lukuunottamatta.
Olisi kiva saada markkinoille jotain mullistavaa ja haastaja Rocketille.
Kaiholla muistelen aikoja jolloin japanilaisvalmistajat kilpailivat kuka on suurin ja kaunein, kuka on se joka näyttää suuntaa muille. Mihin on japanilaisten innovaatiot loppuneet? Kawan sensaatiot loppuivat Z 1300-malliin, Honda ei ole esittänyt CB 750, CBX 1050 ja Gold Wingin jälkeen mitään mullistavaa. Suzukin viimeisiksi jäivät GSX 1400 ja Hayabusa.
Yamaha taas ei ole koskaan esittänyt mitään moottoripyöräilylle merkityksellistä, ellei nelisylinteristä ja 2-tahtista RD 500-mallia lasketa sellaiseksi. FJ oli hyvä yritys, mutta vähän tylsäksi jäi sekin malli.
Vieläkö joskus nähtäisiin japanilainen +2 litraisella myllyllä varustettu Rocket-haastaja? Tuskin...
Moottoripyöräilyn nykymarkkinat ovat olleet tylsää katsottavaa jo vuosia. Liekö viherhurmos saanut aikaan sen, että valmistajilla ei ole enää valikoimissaan kunnon jytäpyöriä Triumphin Rocketia lukuunottamatta.
Olisi kiva saada markkinoille jotain mullistavaa ja haastaja Rocketille.
Kaiholla muistelen aikoja jolloin japanilaisvalmistajat kilpailivat kuka on suurin ja kaunein, kuka on se joka näyttää suuntaa muille. Mihin on japanilaisten innovaatiot loppuneet? Kawan sensaatiot loppuivat Z 1300-malliin, Honda ei ole esittänyt CB 750, CBX 1050 ja Gold Wingin jälkeen mitään mullistavaa. Suzukin viimeisiksi jäivät GSX 1400 ja Hayabusa.
Yamaha taas ei ole koskaan esittänyt mitään moottoripyöräilylle merkityksellistä, ellei nelisylinteristä ja 2-tahtista RD 500-mallia lasketa sellaiseksi. FJ oli hyvä yritys, mutta vähän tylsäksi jäi sekin malli.
Vieläkö joskus nähtäisiin japanilainen +2 litraisella myllyllä varustettu Rocket-haastaja? Tuskin...



kyyllähän japsien ois aika räväyttää ja
.





