• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Airoh SV55 S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kalma

New member
Ois tälläne kypärä ostoslistalla. Onkos kellään kokemusta, että miten hiljanen se on ja muutenkin kokemuksia kyseisestä merkistä?
cool.gif
thumbs-up.gif

Minulla on ollut tuollainen kypärä ja tuolla hyllyllä se on. Jättäisin sen kyllä hankkimatta. Tuo ruuvi,  jolla visiiri on kiinnitetty löystyy pikkuhiljaa, kun visiiriä availee, ja sitten ihan yllättäen koko visiiri putoaa paikaltaan. Jos ostat kypärän, niin suosittelen kiinnitysruuvien säännöllistä kiristämistä.

Kokemusta on sekä aurinkovisiiristä, että liukuvärjätystä visiiristä; jälkimmäinen on parempi.

En muista, että kypärä olisi erityisemmin hiljainen, ehkä hitusen hiljaisempi kuin vastaavan hintaluokan avattava AGV. Ehkä pitäisi ajaa pieni kierros uudelleen muistin virkistämiseksi.

Keulaportin ruuveihin piti laittaa vähän Bostikkia, nyt pysyy kiinni. Kokeile ennen ostoa, minulla hihna hankaa kurkkua jonkinverran. Yli 140 nopeuksissa aika äänekäs, onneksi niin kovaa ei saa ajaa, aurinkovisiiri minulla silmälasien käyttäjänä ihan OK. Jos lähden pitemmälle päiväreissulle, eikä ole juuri paistetta tiedossa, otan tavallisen IXS:n, mutta jos ajelen kaupungissa ja/tai aurinkoa on odotettavissa otan tuon Airohin.

Kiitän infosta. Pitää laittaa mietintämyssy päähän ja antaa asian muhia vähän aikaa.  
thumbs-up.gif
sport05.gif

Back