Waltsu407
New member
Mitä pitäisi tehdä? Omistan uuden Honda Hornet 600 2007 :n ja se tarvitsisi vaihtaa nyt isompaan ja räyhäkkäämpään.
Eli naku tarvitsisi olla ja semmonen asenne pyörä, kun tykkään ajella aika paljon etupyörä ilmassa...(siis radalla
) ja mummojakin tarvitsisi vähän pelotella... SIIS NAKU PYÖRÄSSÄ PITÄÄ OLLA ASENNETTA eikö niin? Ja mutkatiet ovat ne syntyperä onneen...
Olen ajatellut seuraavaa:
Joko moto morini corsaro veloce 1200, benelli cafe r tai TNT:t, Uusi tuleva Honda "Hornet" 1000 CB, tai Yamaha FZ1 tai joku muuuuuu...
Perustelkaa nyt pyörän omistajat tai merkin puolesta puhujat
MIKSI?!?!?!?! Mikä pyörä antaa värinät ja ottaa eteen???
Tämä topicci on niille ihmisille kuten minä jotka eivät osaa päättää ja niille kenellä ei oo mitään muuta elämää...kuten minulla...
Hinnan ylä rajaksi tulee 24 000 €... Eli mitään Räikkösen pyörää en ole hankkimassa...
Eli naku tarvitsisi olla ja semmonen asenne pyörä, kun tykkään ajella aika paljon etupyörä ilmassa...(siis radalla
Olen ajatellut seuraavaa:
Joko moto morini corsaro veloce 1200, benelli cafe r tai TNT:t, Uusi tuleva Honda "Hornet" 1000 CB, tai Yamaha FZ1 tai joku muuuuuu...
Perustelkaa nyt pyörän omistajat tai merkin puolesta puhujat
MIKSI?!?!?!?! Mikä pyörä antaa värinät ja ottaa eteen???
Tämä topicci on niille ihmisille kuten minä jotka eivät osaa päättää ja niille kenellä ei oo mitään muuta elämää...kuten minulla...
Hinnan ylä rajaksi tulee 24 000 €... Eli mitään Räikkösen pyörää en ole hankkimassa...