• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aivan kauhee panniikki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waltsu407
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Waltsu407

New member
Mitä pitäisi tehdä? Omistan uuden Honda Hornet 600 2007 :n ja se tarvitsisi vaihtaa nyt isompaan ja räyhäkkäämpään.

Eli naku tarvitsisi olla ja semmonen asenne pyörä, kun tykkään ajella aika paljon etupyörä ilmassa...(siis radalla
wink.gif
) ja mummojakin tarvitsisi vähän pelotella... SIIS NAKU PYÖRÄSSÄ PITÄÄ OLLA ASENNETTA eikö niin? Ja mutkatiet ovat ne syntyperä onneen...

Olen ajatellut seuraavaa:

Joko moto morini corsaro veloce 1200, benelli cafe r tai TNT:t, Uusi tuleva Honda "Hornet" 1000 CB, tai Yamaha FZ1 tai joku muuuuuu...

Perustelkaa nyt pyörän omistajat tai merkin puolesta puhujat

MIKSI?!?!?!?! Mikä pyörä antaa värinät ja ottaa eteen???

Tämä topicci on niille ihmisille kuten minä jotka eivät osaa päättää ja niille kenellä ei oo mitään muuta elämää...kuten minulla...

Hinnan ylä rajaksi tulee 24 000 €... Eli mitään Räikkösen pyörää en ole hankkimassa...

Oikeastaan mix en huoli B- Kingiä on ne saatanan Darth Vader pakoputket... Vaikkakin ne saa vaihdettua on vähän vaikee nähdä nättiä pyörää siinä... Tehoa kyllä olis riittävästi... Ehkä jopa liikaakin naku pyörään... Jos joku ei ole kokeillu niin kyl se 200 kmh tuntuu vähän turhan kovalta nakulla! Irtoo oikeesti pää ja mies meinaa lentää kahvojen varassa!!

Älä nyt v...ssa ainakaan italiasta ota muuta kun martini bianco.
Kyllä noista japseista on turvallisempi katsoa sopiva.Itselläni oli 900 hornet,vaihdoin kylläkin matkasporttiin enkä nakuun.
Kyllä tossa 900.ssa pysyi kyydissä vielä 220kmh vauhdissa,vaikka ei siinä enää viittiny maisemia katella
wink.gif

Triple menisi muuten oikein komiasti, mutta joutuisin antamaan tyttöystävän kaupassa... Takana istujan paikka aivan mahdoton... Vaikka koskaan ei saisi ostaa pyörää tyttöystävän mukaan, mutta kuitenkin...
withstupid.gif

Älä nyt v...ssa ainakaan italiasta ota muuta kun martini bianco.
Kyllä noista japseista on turvallisempi katsoa sopiva.Itselläni oli 900 hornet,vaihdoin kylläkin matkasporttiin enkä nakuun.
Kyllä tossa 900.ssa pysyi kyydissä vielä 220kmh vauhdissa,vaikka ei siinä enää viittiny maisemia katella
wink.gif
Äläkä nyt ainakaan japanista ota muuta kun pakolliset kodinkoneet ja polttomoottorillisia alle 20kuution pihatrimmereitä. Isoissa nakuissa on niin hitosti yksilöllisen näköisiä pyöriä olemassa että en itse viittis mitään TM:an vuodenvärittöminpyörä palkinnon saajia katsellakkaan.

1. Speed Triple: se on oikeasti juuri sellainen kuin nakun pitääkin olla. Jos lähetät kuvan niin harkitaan sitä vaimon vaihdossa ottoa
biggrin.gif
. On olemasa myös semmosia pikkusia "selkänojia" jotka estää kisun tippumasta, etsi kuvia jostain.

2. Mv Agusta Brutale 910r: kehuttu kovasti, en ole ajanut mutta pitäisi kai olla aika sporttinen vrt Speedetriple?

3. motomorini. Kaikki kehuu! Kai johtuu koneesta joka on onnistunut erittäin hyvin....

4. Benellit. En ole ajanut kuullut ja kylmänä päristellyt. Hienot äänet aivan niinkuin triumphissa(3syl). Persoonallinen muotoilu.

5. superduke: Jostain syystä en tykännyt. Tod.näk liian pitkät vakio välitykset vei ajonautinnon?

6. Aprilia tuono. Erittäin laadukas pyörä, factoryssä hiton hyvät komponentit ja mahtavat äänet vapaalla putkella. Ulkonäkö tökkii minulle mutta makukysymyksiä.

Ei muuta kuin siitä valitsemaan. Kuten sanoin, isojen nakujen ostajat löytävät nykyisin hienoja YKSILÖLLISIÄ mopoja suomesta
062802jumpie_prv.gif

Itse mainitsemistasi vaihtoehdoista annan äänet Yammun FZ1:lle ja Benelli TNT:lle (ulkonäöstä...tekniikasta mulla ei mitään hajua).

Jos itse olisin ostamassa nakua, niin todennäköisesti päätyisin FZ1:een, mutta ehdottomasti haluaisin tutustua myös Moto Guzzin uuteen 8-venttiiliseen Grisoon. Sitä on kehuttu viime aikoina useammassakin lehdessä ja näyttää muuten mukavan erilaiselta jo poikittaisen koneensakin takia.

Edit: lisätty linkki Grisoon

Äläkä nyt ainakaan japanista ota muuta kun pakolliset kodinkoneet ja polttomoottorillisia alle 20kuution pihatrimmereitä. Isoissa nakuissa on niin hitosti yksilöllisen näköisiä pyöriä olemassa että en itse viittis mitään TM:an vuodenvärittöminpyörä palkinnon saajia katsellakkaan.

Morris Marina
tounge.gif
wink.gif

KTM SM950R, siihen akran piiput kiinni, niin puhuukin kauniisti. KTM-Nordicilla on nyt tarjouskin, jossa supermoton ostaja saa akran putket veloituksetta. Motokeitaalla Ylöjärvellä oli vielä reilu viikko sitten kolme uutta 950 supermotoa rivissä, yksi tavallinen ja kaksi R:ää.

Veijo

Jos siinä laitteessa pitää olla asennetta ja etupyörän oltava todella kevyt niin Aprilia Tuono tai Ktm Superduke. Duke on vielä asetetta räyheämpi kuin tuono mutta taas tuono on käytännöllisempi huomattavasti jos ajaa muuallakin kuin kaupungissa.

B-King tai sit Super Duke
buttrock.gif

Ootellu tässä millonka isäntä tekis puodin Kingistä...
lookaround_orig.gif

Itellä on alkanut tuo Corsaro 1200 vähän kutkuttelemaan mutta Triplellä kyllä mennään vielä ens kausi, vähintään
062802moto_prv.gif

Duke on vielä asetetta räyheämpi kuin tuono mutta taas tuono on käytännöllisempi huomattavasti jos ajaa muuallakin kuin kaupungissa.
Päinvastoin SD:llä ei sitten niin millään viitsi ajella kaupungissa... Ilmeisesti olet nähnyt vain KTM:n provovideon ko. vekottimesta?
Tarkoitin lähinnä sitä että Tuono on huomattavasti parempi peli taittaa matkaa kuin SD. Tuonolla pystyy 140 matkavauhtia pitään ilman ongelmia.

Back