Ajanotto-softa kännykkään; RaceChrono

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja scuuba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voittako vähä jeesata hitaampaa...

Eli mulla on käytössä Qstarz 818GT joka kommunikoi sujuvasti vanhan Xcoverin kanssa. Luurista näkyy suoritus hienosti.

Mutta kuinka tuo ajo ja ajat tuodaan PC:lle? Mulla on ladattu PC:lle se qstartzin ohjelma mutta nyt en mä kyllä sa sinne yhtään mitään

Voittako vähä jeesata hitaampaa...

Eli mulla on käytössä Qstarz 818GT joka kommunikoi sujuvasti vanhan Xcoverin kanssa. Luurista näkyy suoritus hienosti.

Mutta kuinka tuo ajo ja ajat tuodaan PC:lle? Mulla on ladattu PC:lle se qstartzin ohjelma mutta nyt en mä kyllä sa sinne yhtään mitään

RaceChronosta voi exportoida tiedostoon datan. Löytyykö sieltä sopivaa formaattia, jonka voit importoida PC-softaan? Circuit Tools -ohjelmaan olen joskus tuolla tavoin siirtänyt dataa ihmeteltäväksi.

Qracinging pc softa ei kai tue 818gt:n dataa.

"QRacing currently only supports LT-Q6000, LT-6000S, LT-6000S[GNSS] and BT-Q1000eX, BL-1000GT products."

Siitä apista pystyy kai exporttaan datan .csv:nä ulos.

Juu. Tuo selittää asiaa jotenkin? Siitä kännykän apista saa tuo exportin ja sieltähän tulee jaettavaksi Exel taulukko. Tuo PC:n softa on taas vailla .rcnx ja .rcn tiedostoja?

Eli siis... Tää PC:n softa on mulle ilmeisen käyttökelvoton ja pääsenkö siis tuohon dataan käsiksi millään muulla kuin Xcoverilla?

Back