Ajeluseuraa lauantaille (2.8.) PKS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KatjaN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KatjaN

New member
Mies ryökäle aikoo lähteä viikonlopuksi pois ja jättää mut ralli-leskeksi  
smile_org.gif

Eli ajeluseuraa kaipailisin lauantaiksi, kun yksin on niin tylsä ajella. Mitään hillittömän pitkää turneeta ei ole tarkoitus tehdä, eikä missään nimessä ajaa kovaa. Jos vaikkapa kävisi Spjutsundin terassilla lounaalla/limpparilla tms. jos ei ole kovin ruma ilma. Toki uudetkin reitit kiinostaa, jos joku lähtee oppaaksi. Eli jos on muita lonely-ridereita vailla ajelu+jutusteluseuraa, niin älähtäkää toki. Kellonajalla ei ole nin kamalasti väliä.

Se 'Vihreä Tientukko' edelleen  
smile_org.gif

062802moto_prv.gif

Vois olla oikein kiva lomanaloitus, kun pyöränkin sain takas huollosta sopivasti  
smile_org.gif

Tosin menee kyl aika köröttelyksi sitten (etukäteisvaroitus, mikäli mukaan lähdössä joku ns.kokenut kuski). Mä olen ihan nyyppä  
blush.gif

Ja sopivasti oot ihan nurkillakin joten mun ei tartte eksyä mihinkään kauas...
säävarauksella tietty, toistaiseks näyttäis hyvältä eikä ois liian kuumakaan.

No mullahan on kortti ollut 'jo' pari kuukautta ja kilsojakin kertynyt ehkä 800 (joista 250 viime ke), eli ei mennä lujaa
smile_org.gif

Oho naisseuraa ja ihan täältä suunnaltakin. Jos ei ole pää kipeä niin ehkä voisin itseäni ajoseuraksi tyrkyttää myös. Jos neideille sopii  
tounge.gif

Oi, rauhallinen lauantaiajelu kuulostais hienolta
thumbs-up.gif

Nyt sillä varauksella, etten ole aivan varma vielä olenko maisemissa silloin...

Olen kotopuolessa käymässä juuri ko. ajankohtana ja rauhallinen lauantaiajelu olisi kyllä poikaa. Eli voisin hypätä kelkkaan Keravan suunnalta sikäli mikäli tuota rotjaketta kehtaa ihmisten ilmoille tuoda.

Seuraan ketjua kellonaikojen jne. suhteen, palaillaas asiaan.

No täällähän on jo useampi innokas lähtijä. Pitäisikö sopia joku kellonaika/paikka? Sopisiko lähtöpaikaksi vaikka Nikkilän VB ja kellonajaksi esim. 13?

Juuri eilen mietin että ei ole erikoisemmin suunnitelmia viikonlopuksi, että voisi katsella jos olisi org-ajelua tarjolla. Katsotaan josko lähtisi ajelemaan. Lähtöaika ja -paikka ainakin sopii.

Ajokelejä toivon teille, mää lähden kans käymään mökkeilemässä
blush.gif
-Mukavaa sekin pitkäst aikaa!

Joo vois lähtee vai onko tää "women only" ajo? Tosta pääsis nopeesti siisteille teille. Sputsundiki on kiva jos eläkeläiset ei oo terassilla pistämällä jalalla koreasti.

Ei tää oo mikään 'naisten-lauantai' eli karvaisemmatkin osallistujat saavat osallistua mieluusti
smile_org.gif
Olivat päivittäneet Forcan ennustukseen lauantaille priiman sään.

Mulle käy mutkin kuin Spjutsund, kunhan joku vaan tietää mistä ajtetaan.
Jee!
062802moto_prv.gif

mä olen ihan sika karvanen mutta ei se mitään mä haisen pahalle kanssa ja hampaat on ristis lisäksi viikset kasvaa nenästä et saanks tulla mukaa.
Meilt vois tulla 2 mopotinta.

Tänpäiväsen rookie-ajelun perusteella taidan viel harkita osallistumistani.
Olen meinaan toooodella hidas tai sit siin letkas ei rookieita ollu kovinkaan montaa...
Että jaksanetteko mua ootella matkan varrel?  
blush.gif

Melkein vois olla parempi että kurvailen "ylhäisessä yksinäisyydessäni" viittä-kuuttakymppiä hiljaisilla teillä kuin että oottelette etanaa joka risteyksessä.

e. siis mä oon ajanu about myös sen 800km ja tänään tuli tuohon määrään jo sisällytetty 200km...

Eiköhän kaik ole tervetulleita, karvoihin katsomatta
smile_org.gif

Ja jos olisin maisemissa, mieluusti Taika tulisin körötteleen!
062802moto_prv.gif

Mukaan vaan, yksin ajaminen on tylsää
smile_org.gif
Tuolla on tosi hauskoja teitä ja päivä & kellonaika on sellainen että vauhti kannattaa taatusti pitää rauhallisena, siellä kun on muitakin.

Ois viimenen lomaviikonloppu alkamassa ja jos ei ihan hirveetä darraa pukkaa lauantaina, nii voisin olla messissä.
On tullu lomalla ajeltuu pyörällä niin vähän, et oikeen hävettää..
033102beer_1_prv.gif

Back