• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajeluseuraa vailla su 28.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KatjaN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KatjaN

New member
Sunnuntainen PK-ajelu oli siirretty lauantaiksi, ja eipä tietenkään sitten sopinut toi la
sad_orig.gif
Hinku ajelulle on kova, ja yksin on tylsää körötellä joten jos joku muukin haluaa kimpassa ajelulle su, niin huutakaa heps!

Kellonaika varmaan noin klo 14, koordinaatit auki. Mä en osaa muuta mutkapätkää kun Keravalta Spjutsundiin
smile_org.gif
joten ideat reitistä/suunnsta varsin tervetulleita.

Ja ei siis ole trkoitus mennä 'tuppi nurin' kuolemaa uhmaten kaikista kurveista
biggrin.gif

mä voin tulla ajeleen sunnuntaina, mutkareitit on vaan vähän hakusessa viellä. mulle kelpaa vaikka Kerava - Spjutsundin väli jos et oo kyllästyny jo kyseiseen pätkään
smile_org.gif

No hitto
biggrin.gif
mulle olis uusimaa-ajelu maistanu lauvantaina kun sunnuntaiks on taas tekemistä... noo elämä on...

Mulla ja rookiella olisi kiinnostusta. Saako jonkun reitit tuntevan vetomiehen keulille että saataisiin nopeampikin ryhmä? Spjutsundin tie ja muutama muu sillä suunnalla ja K-Uudellamaalla on itellekin tuttuja, mutta kuitenkin sen verran hatarassa muistissa useimmat tiet, etten ehkä uskalla ite ottaa vetovastuuta.

Jos en pääse huomiselle pk-ajelulle ja olen riittävän terve sunnuntaina, saatan mahdollisesti tulla mukaan.  
062802moto_prv.gif
 Mutta! Veturiksi minustakaan ei todellakaan ole.  
tounge.gif

Klo 15 sopii kyllä ainakin mulle. Mistä lähdetään? Kerava Neste, Nikkilä VB, muu mikä?

Messsissä vois hyvinkin olla jos vaa säät suosii. Keravan neste ois pop lähtöpaikka ku on tossa naapurissa =)

Tää olisi tulossa
sport05.gif
kanssa, jos lähtö on vähän myöhemmin eli klo 15 tai =>

Spjutsundin tie ja muutama muu sillä suunnalla ja K-Uudellamaalla on itellekin tuttuja, mutta kuitenkin sen verran hatarassa muistissa useimmat tiet, etten ehkä uskalla ite ottaa vetovastuuta.
Mites kovaa pitäisi vetää?  
wink.gif
Täysillä?
"Täysiä" riippuu mopon ja kuskin ominaisuuksista..
tounge.gif
Mutta sellainen "reipas marssivauhti", ettei ole teiden tukkona, muttei hitaampi ryhmäkään mahdottomasti jää, lienee sopiva. Sääennuste ei hyviä lupaile sunnuntaille, mutta tuohan voi muuttua, eikä noita kannata muutenkaan liikoja arkailla.

Aattelin aika "normaali" vauhtia kiskaista menemään
wink.gif
joten toi sun antama määritelmä vois toimia
sport05.gif

vois kelien ja fiilisten salliessa ajatellakin tuota ajelua. pystyisin vetämään hissukseen jokusen hyvänkin mutkapätkän. kärryn kanssa siis ei kovin lujaa. eri asia, että haluaako kukaan ajaa kärryn persiössä? voi olla koettelemus sekin. ja nopeammat saavat mennä ohi tietty. olisi joskus hauska taas ajaa niinku isossa letkassa. no kattoo häntä.

Minkä pituista reittiä Katja olit ajatellut? Jotta tiedän suunnitella vähän suuntia.

Voishan sitä lähteä mukaan ajelemaan, jos ei vettä tule aivan kaatamalla tai jos tuliskin niin vois lähteä testaamaan tota sadeasua
062802jumpie_prv.gif

jokos on lähtöpaikka ja aika tiedossa?
mun navigaattori on vähän hidas, pitää pistää laskemaan reittiä tällipaikkaan jo aijoissa niin en myöhästy.  
wink.gif
suunnistustaidot on niin homeessa että vetomiestä musta ei tule koskaan saamaan.

Eli lähtö Keravan Nesteeltä klo 15. Kesto varmaan joku n. 3h? Eli jos joskus kuuden maissa palaitais samoille seuduille?

Back