Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samma härEi ranteet vaan koko kroppa. Paikat puutuu samassa asennossa vaikka istuis lepolassessa.![]()
Alpeilla en ole käynyt, mutta Norjassa olen samaa harrastanut.Mä otin ainakin valokuvii reissulla silleen et kamera oikeessa kädessä.
Alpeilla oli vaan pikkasen tiukkoja mutkat ajaa yhdellä kädellä kaasu jumissa...
Ja tosi näppärä mies ajaa kädet väärinpäin,eli vasemmalla kaasua ja oikealla kytkintäNäppärä mies pitää siittä kaasukahvasta kiinni kevyesti vasurilla, kun lepuuttelee oikeaa kättä.
Itse olen ajoittain harrastanut otetta kaasusta ihan sormenpäillä, jolloin saa selän mahdollisimman suoraan.
jepjep. Ja vasen käsi silleen käheesti lantionoja-asentoonOmalla kohdalla se on ainakin vaan Elvistelyä...![]()
Ja sitten ku se on hallussa niin seuraavaksi voi kokeilla vastaohjausta. Autolla siis.Ja tosi näppärä mies ajaa kädet väärinpäin,eli vasemmalla kaasua ja oikealla kytkintäNäppärä mies pitää siittä kaasukahvasta kiinni kevyesti vasurilla, kun lepuuttelee oikeaa kättä.
Itse olen ajoittain harrastanut otetta kaasusta ihan sormenpäillä, jolloin saa selän mahdollisimman suoraan.
tuota voi muuten koittaa autolla,kädet ristissä ohjaamista,siitä saa exremet fiilarit![]()
![]()
Ja sitten ku se on hallussa niin seuraavaksi voi kokeilla vastaohjausta. Autolla siis.Ja tosi näppärä mies ajaa kädet väärinpäin,eli vasemmalla kaasua ja oikealla kytkintäNäppärä mies pitää siittä kaasukahvasta kiinni kevyesti vasurilla, kun lepuuttelee oikeaa kättä.
tuota voi muuten koittaa autolla,kädet ristissä ohjaamista,siitä saa exremet fiilarit![]()
![]()
![]()
Samat sanatMä ajan aikas usein noin, vain kaasukahvalla käsi, taitaa olla lähinnä tapa.