• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajoharjoittelu Räyskälän lentokentällä lauantaina 11.5. sekä 25.5.2013 klo 9-17

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana 11.5. toivottavasti säät suosii kuten nyt! :jpstyle:

Oliko lännestä tulijat (Kraku & RiderOnTheStorm?) tulossa Keimolan kautta?
Paluumatkan illallinen (Keppanakellari) mahdollinen, jos en lähde Räyskälästä pohjoisen suuntaan...

Meikäläinen tulee Porvoon suunnalta, koska perjantain sain vapaaksi, jolloin Keimola ois ok-paikka tavata. Siitä ei sitten enää kauaa huristele Räyskälään. Ja paluumatkan ruokailu on edelleen omalla listalla. Jos kelit on kohdallaan niin ajan takas landelle, mutta huonon kelin vallitessa tulen kotiin nukkumaan ja aamulla vasta äitienpäivän viettoon. :thumbup:

Lisäys: Ja Phaexer on ilmeisimmin tulossa kanssa (koska lupasin lunastaa lupaukseni ko päivänä...) Eli meitä olis 4 = letka !:orgmp2:

Meikäläinen tulee Porvoon suunnalta, koska perjantain sain vapaaksi, jolloin Keimola ois ok-paikka tavata. Siitä ei sitten enää kauaa huristele Räyskälään. Ja paluumatkan ruokailu on edelleen omalla listalla. Jos kelit on kohdallaan niin ajan takas landelle, mutta huonon kelin vallitessa tulen kotiin nukkumaan ja aamulla vasta äitienpäivän viettoon. :thumbup:

Lisäys: Ja Phaexer on ilmeisimmin tulossa kanssa (koska lupasin lunastaa lupaukseni ko päivänä...) Eli meitä olis 4 = letka !:orgmp2:

Jeejee, ensimmäinen letkani! Piti näistä siirtymisistä eilen laittaa kysymystä mutta ajoin sitten pyörän talliin vähän pidemmän kautta :orgmp:

Eli Keimolan Nesteeltä lähtö ja seurataanko tuota samaa aikataulua mitä -Anu- suunnitellut 25.5. päivälle?

Jeejee, ensimmäinen letkani! Piti näistä siirtymisistä eilen laittaa kysymystä mutta ajoin sitten pyörän talliin vähän pidemmän kautta :orgmp:

Eli Keimolan Nesteeltä lähtö ja seurataanko tuota samaa aikataulua mitä -Anu- suunnitellut 25.5. päivälle?

Mun puolesta kyllä. Googeli antaa ajoajaksi 1h 6min, jos mennään isoa tietä (mitä suosin sinne päin). Tällöin jää tankkaukselle Lopella hyvin aikaa, ja paikanpäällä varusteiden poispukemiseen jne, koska toistaiseksi tulossa oli vain 4 pyörää (?) Keimolasta.

Jos joku aikoo liittyä Riksun ABC:ltä, niin laittakaahan viestiä, niin osataan pysähtyä. Muutoin mennään "yhtä kyytiä", koska letka ei tuon kokoisena hajoa...

Ja Phexaer:n mopo tankataan tuolla Lopella, jos sopii, niin ei tarvitse (toivottavasti) käydä tankilla kesken koulutuspäivän.

Kelit ainakin on nykyisen ennusteen perusteella kohdillaan.:jippikaijee: Lauantaina nähdään! :jpstyle:

Hei, Täällä ilmoittautuu yks prätkämimmi mukaan 11.5. Lähden itä-Helsingistä ja jos sopii liittyä mukaan tuolla Keimolan Nesteellä? Navigaattoria ei kans oo niin tää ei välttämättä osaa suunnistaa yksin..:blink:

Hei, Täällä ilmoittautuu yks prätkämimmi mukaan 11.5. Lähden itä-Helsingistä ja jos sopii liittyä mukaan tuolla Keimolan Nesteellä? Navigaattoria ei kans oo niin tää ei välttämättä osaa suunnistaa yksin..:blink:

Totta kai ! Mukaan vaan letkaan.:thumbup:

Jos eksytään, niin ollaan sitten kaikki samassa paikassa. Mutta reitti tonne on helppo (kuuluisat viimeiset sanat).

Lauantaina nähdään.:cruising:

Mulla on huomisesta eteenpäin vähän lomaa ja lähden tuulettumaan pk-seudun pölyistä, joten ilmestyn lauantaina Räyskälään todennäköisesti Härkätietä pitkin. Niin ja sellasen jutun huomasin tuossa viikonloppuna, että 2-tien varressa ollut Loukun Teboil on talven aikana hävinnyt. Meinasin kurvata pihaan hakemaan bensaa, mutta eihän siellä ollut kuin hiekkakenttä muistona. Pitää yrittää löytää Portaasta tai Tammelasta mittari -> Street view ajelulle..

Mukana 11.5. Mukana Keimolan Nesteen porukoissa, jos pukama sopii matkaan mukaan.

Totta kai ! Mukaan vaan letkaan.:thumbup:

Jos eksytään, niin ollaan sitten kaikki samassa paikassa. Mutta reitti tonne on helppo (kuuluisat viimeiset sanat).

Lauantaina nähdään.:cruising:

Juu, on se ihan helppo, mut mä eksyin viime kesänä, kun olin menossa SM kisoja ktsoon. En muistanu kääntyy vasemmalle tarpeeks aikasin.

Toivottavasti herätyskello pelittää huomenna. 😛

Vaikka emme mitään mittavaa letkaa aikaiseksi saanekaan, on ensikertalaisten hyvä sisäistää ryhmäajo-ohje vähintäänkin soveltuvin osin (ainakin kohdat 7, 8 ja 10).
Keimolassa nähdään! :WAZAAP:

OLETTEHAN MUISTANEET ILMOITTAA OSALLISTUJAMUUTOKSET SUORAAN KIMMO JÄRVISELLE???? Reissusta kotiuduttu tooosi myöhään viime yönä ja minä en enää pysy kärryillä muutoksista 🙂 Suattaapi olla että huomenna nähään lounaalla Räyskälässä 🙂

Toivottavasti herätyskello pelittää huomenna. 😛

Vaikka emme mitään mittavaa letkaa aikaiseksi saanekaan, on ensikertalaisten hyvä sisäistää ryhmäajo-ohje vähintäänkin soveltuvin osin (ainakin kohdat 7, 8 ja 10).
Keimolassa nähdään! :WAZAAP:

:no: 5:30 herätys landella... Taidan laittaa kaksi. Ja kiitos RRafulle linkistä. Itse piti laitaa ko ohjeet, mutta kun sain moottorisahan metsässä käteeni, niin mikään ei pidätellyt... :grin:

Huomenna nähdään ! :thumbup:

Huom! Itelle iski hirvee flunssa ja yöks töihin myös. Oisko kenelläkään innostusta mennä harjoittelemaan mun puolesta huomenna?

Back