Ajoharjoittelupäivä Alastaro ma 23.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

AnDy

New member
Jos joku keskiryhmäläinen ei pääsekkään paikalle, niin ilmoitusta mulle, niin lunastan paikkasi
smile_org.gif

Ilmoittautuu mukaan karkeloihin!

Pitäis vielä ajaa sisään jarrut ja säätää jousitus kokonaan uusiks ku eessä on ny vähä jäykemmät öljyt.

Sit tutustuun rataan ja vaihtoehtoisiin ajolinjoihin hitaan ryhmän kautta
biggrin.gif

On kyl ihan kivat täpinät kun pyörä ollu tallissa päivää vaille kuukauden.

Ostaisin myös hitaan ryhmän lipun jos jollakulla olisi sellainen jouten. Tarjoukset tähän/yv/email.

<s>Ostaisin hitaaseen ORG-hintaisen lipun jos joku haluaa omastaan luopua. Laita vaikka yv:tä.</s>

E: Hidas lippu ostettu, tänks Reisi.

Ostaisin hitaaseen ORG-hintaisen lipun jos joku haluaa omastaan luopua. Laita vaikka yv:tä.
Toivottavasti sullekin löytyy lippu.
smile_org.gif
Kannattaa myös seurailla tätä ketjua, jotkut laittaa vaan myynti ilmoituksen eikä katsele näitä vanhempia pyyntöjä. Niin minä olen pari kertaa lipun saanut ostettua.

Mitäs vauhita keskiryhmässä ja nopeassa on menty org päivillä keskimäärin?

Lähinnä kiinnostaa keskiryhmän noin ajat. Ostaako sit lipun nopeaan vai keskiryhmään.

Mitäs vauhita keskiryhmässä ja nopeassa on menty org päivillä keskimäärin?

Lähinnä kiinnostaa keskiryhmän noin ajat. Ostaako sit lipun nopeaan vai keskiryhmään.
Eiliseltä päivältä dataa, ajelin yhden setin keskellä päivää keskellä racechrono päällä ja ajat vaihtelivat 1.41-1.49 välillä, ja varmaan päälle 1.50 joillakin.

Nopeassa ajat sitten haarukkaan 1.2x-1.34, noin suurinpiirtein. Nopeassa on myös tärkeää ajon tasaisuus ja hyvät mutkanopeudet, silloin homma toimii.

//Andy

<s>Vaihdettaisiin 2 hidasta paikkaa keskiryhmään, tai vaihtoehtoisesti  olisi hakusessa keskiryhmän lippuja ja myynnissä hidasta ryhmää.</s>

EDIT: Kaupat tehty.

Back