Ajoharjoittelupäivä Virtasalmella 18.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommipommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tommipommi

New member
MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Motoparkissa 18.7.

Ajoaika: klo 11.00 - 18.00
Ajajakokous: klo 10.30
Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen
AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
Tarvittaessa ylimääräinen ajajakokous 13.00

Hinnat:
-Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa
-Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa
-Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa

Ennakkomaksu on myös näyttävä tilillä viimeistään ma 17.7.2006 klo 14.00. Jos ennakkomaksua ei näy maksettuna, kustannus on tuo 50€ poikkeuksetta.

EAK-Kouluttaja paikalla!

Ilmottautua voit *TÄÄLLÄ*
Rata-ajon säännöt luettavissa *TÄÄLLÄ*

Ja tuollahan siis on myös ambulanssi paikalla koko tapahtuman ajan, vaikka sitä ei tuossa mainitakkaan, eikö?

Ja tuollahan siis on myös ambulanssi paikalla koko tapahtuman ajan, vaikka sitä ei tuossa mainitakkaan, eikö?
Sehän on itsestäänselvyys
wink.gif

Kaippa sitä pitää lähteä pitkästä aikaa Matopurkkiin treenaileen, jos vaan pyörä ja kuski selviävät hengissä sunnuntain jokkiskisasta.

Kuis asian laita on, isäukko ois lähdössä mukaan tuonne ratasessioihin, mutta ei ole foorumin jäsen. Pitääkö rekisteröityä ja vai voiko ajamaan tulla esim. mun "aveccina"?
wink.gif

Meitsi tulee kans, sain anottua lomaa -kiitti muru
bowdown.gif
.

vielä ollaan kahden vaiheilla -ajaakko sinne jo maanantaina vaiko tulisiko vasta tiistaina
nixweiss.gif
, noh, eiköhän se lähipäivinä selviä sekin...

Lisäksi maksaneita tähän ajopäivään seuraavat, joiden ilmoittautumista ei listoilta löydy. Muistakaa AINA täyttää ilmoittautumislomake. Kiitos.

Mikan
Kriisi
Laakso

Oliskohan kukaan lähdössä tänään Virtasalmen suuntaan mopoilemaan? Ajattelin valua mestoille jo tänään niin saa aamulla nukkua pitkään
smile_org.gif

Ihan sillä minä vaan, että musta sais tosi kivaa ajoseuraa
062802moto_prv.gif

Edit: Eikö kukaan ole menossa sinne tänään? Tai sitten te ette vaan taho leikkiä mun kaa
bawling.gif

Back