Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kieltämättä tommosia olen miettinyt. Toivottavasti messuilla näkisi. Halvarssonin Spitfire-takki on hiton hyvä vaikkapa katukäyttöön, kun ottaa sinänsä aika epämukavat suojat pois.
Vuori sen sijaan ei tunnu kaikkein kestävimmältä.
Olisit voinut heti pyytää etsimään dorkan näköisiä ajokuteita. Tuollaisilla nyt ei sulauduta, kuin ehkä landella? Okei, sori – makuja on monia. Itselleni menee ensi kesäksi ostoslistalle ajofarkut, jotka näyttävät farkuilta. Niillä sulaudutaan aikuisten oikeasti siihen väkijoukkoon ja sellaisia suosittelen sinullekin, mikäli ei ikä ole siellä plus viidessäkympissä.
No se ei ole multa pois jos ei sua tai jotain muuta miellytä. Itse olen sulautunut jo 10+ vuotta ilman ongelmia. Elämä on ihmeellistä.
Itse aiheesta sen verran että tämmöisiä tilanteita varten jenkeissä on firmoja minkä kautta pystyy hoitamaan toimituksen minne päin maailmaa vaan. Hinta oli yhdessä puljussa 8,5 taalaa alle 30 paunan paketeissa. Täytyy asiaa vielä vähän tutkia että kuinka vaikeaksi menisi. Mutta ihan vain vinkkinä muille...