Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimen omaanKyllä polttelee muuallakin kuin maksassa. Viimeistään pääsiäisenä pitää päästä baanalle.
Noin PALJON? Mä oon ajanut uudella mopollani noin 3 metriä ja tavoite olisi ajaa ennen Pääsiäistä ainaskii 8 metriä.Ei mene eikyllä polttelee kun on uudella pyörällä ajanut noin 15km vasta![]()
No jospa se siitä korjaantuu, eka ajon jälkeen sitten puntti märkänä.No maksa vinkuu kyllä jo niin pahasti et pakko ois päästä kohta jo viikonloppuisin ajelemaan eikä vaan kapakassa notkumaan...Ikävä herätäkin aamuisin ku unissaan on tullut jo päristeltyä tyyny märäksi!![]()
Hoho, mäpäs olen uudella mopottimellani ajanut 5metriä. Laskettiin pakusta pihalle ja ajoin liikkeen sisään huoltoon. Kaasua ei tarvinnut käyttää kun kytkintä vaan luistattelin mutta ajoahan toikin oliNoin PALJON? Mä oon ajanut uudella mopollani noin 3 metriä ja tavoite olisi ajaa ennen Pääsiäistä ainaskii 8 metriä.Ei mene eikyllä polttelee kun on uudella pyörällä ajanut noin 15km vasta![]()
![]()