• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ajokauteen valmistautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m3ll0n
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

m3ll0n

New member
no niin mä tässä vielä teen pientä hienosäätöä ennen ajokauden avaamista. Prätkä on jo kunnosso mutta kuski ei... Kaivoin tossa just raidin kaapista ja koitin päähän. Ja mitä kummaa! se oli ennenkin melko napakka (niinkun nyt kypärän tulee olla) mut nyt se oli jo vähän liiankin kiree. no talven aikana oli tullu pari kiloo lisaa ja hiukset kasvanu kaljusta kunnon skeittiletiksi. No ei auttanu muu ku vetästä taas kesäkiitäjä
biggrin.gif
. Raidikin taas sujahti päähän vanhaan malliin
inlove.gif

Kyllähän se kypärä yleensä vielä keväällä sopii, pään kasvu kun on rajallista, mutta ajopuku voi tuottaa monille meistä ongelmia.
tounge.gif

Ite jouduin uuden puvun ostamaan kun oli kiloja tullut lisää muutama  
crazy.gif
johtunee kait uudesta työpaikasta kun niitä just paistettuja munkkeja yms.. ei voi vastustaa
blush.gif

Aijai unohin mopomonot viedä syksyllä pesulaa ja ne tuolta varastosta kaivoin ja vastassa oli aivan tyrmisttyttävä löyhkä  
eek.gif
eek.gif

withstupid.gif

Letin suhteen sama look läpi vuoden ja pukukin sen verran suuri että masunkin kasvuun on hieman varaa
thumbs-up.gif
Sitä on pitkällä yleensä sellainen harmi kun pituus vaatteissa riittää, on vaakakasvuun sitten tilaa hieman liiankin kanssa
confused_orig.gif

Mopoa sen sijaan olen kyllä laiminlyönyt aika pahasti talven aikana
confused_orig.gif
Syksyllä Ctek kiinni ja sen jälkeen on pyörä saanut lepäillä ihan rauhassa - aina tämän viikon ma saakka, jolloin mopo tulille ja kausi -05 auki
062802jumpie_prv.gif

Se on hyvä keino laihduttaa kun ostaa jouluna vaikka sellasen ajopuvun et muutama kilo pitäis saada pois et ois sopiva. Ois ainakin motivaatiota..
biggrin.gif

Nämä ilmeisesti heikkolaatuiset, talvella kutistuvat ajopuvut ovat ainainen riesa...
biggrin.gif
. Ekalle lenkille lähtiessä on hiki päällä pelkästään varusteisiin ahtautumisesta ja ajaessa ei voi juuri ollenkaan hengittää ettei housujen vetoketju rullaa auki
confused_orig.gif
. Mutta kyllä se siitä sitten lähtee ja onhan hyvä motivaatio harrastaa jotain ruumiinkulttuuria ajokaudellakin.

tounge.gif
Mulla on niin pieni kypärä, että kun sen tunkee päähän niin silmät pullistuu ainakin tuuman päästä ulos. Onkohan se napakka hmmm.....................

Mun kypärä tuntuu kans ihmeen tiukalta. Taitaa olla nuppi turvoksissa talven dokaamisesta...

No koitanpa kuitenkin keventää pyörää halvimmalla tavalla mitä keksin. En osta hiilikuituosia vaan koitan karsia ne kilot itestäni pois. Syön vaihteeks vähän ja terveellisesti = näen nälkää.

Ja vielä kun käy kusella aina ennenkuin lähtee liikkeelle nii onpa kuorma muutaman gramman kevyempi =)

Mopo tuli ajoissa kuntoon ja kypäräkin sujahti päähän, pientä pesua vaati vaan...mutta ongelma tuli ajobyysissa, liian isot
omg.gif

Ostin viä ihan loppusyksystä nahkahousut, jotka nyt joutuu "rullaan"
vyöllä kiinni...ei oo helppoo vaikka ei mun mielestä niitä kiloja hävinnyt NIIN paljoo, mutta.....
Tässä joutunut katteleen uusia ajobyysia ja rahaa menee...
nixweiss.gif

Onnex ei kuitenkaan jäänyt pieneksi, nyt ainakin mahtuu lämmikkeitä alle
tounge.gif

tounge.gif
Mulla on niin pieni kypärä, että kun sen tunkee päähän niin silmät pullistuu ainakin tuuman päästä ulos. Onkohan se napakka hmmm.....................
käykös tuossa sellainen ns.Kalansilmä efekti jotta näkökenttä on lähes 360astetta
smile_org.gif

Onneksi ei oo kesällä waraa syywä... satikka juuwa ,syksyllä on jo hoikka poika.

Nämä ilmeisesti heikkolaatuiset, talvella kutistuvat ajopuvut ovat ainainen riesa...  
biggrin.gif
. Ekalle lenkille lähtiessä on hiki päällä pelkästään varusteisiin ahtautumisesta ja ajaessa ei voi juuri ollenkaan hengittää ettei housujen vetoketju rullaa auki  
confused_orig.gif
. Mutta kyllä se siitä sitten lähtee ja onhan hyvä motivaatio harrastaa jotain ruumiinkulttuuria ajokaudellakin.

Tarvis varmaan valjasta VTT tai jokin muu katu-uskottava tieteenharjoittaja tutkimaan tota ilmiötä  
tounge.gif
 Varmaan se on se kaapin sisäilma, kun kutistaa ajopuvun  
nixweiss.gif

Back