Ajosaapas testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommipommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tommipommi

New member
Laitetaan tää vaikka varhaisdementian piikkiin, mutta eilisellä ajolenkillä huomasin jossain vaiheessa että jalassa oli eripari saappaat
biggrin.gif

Toisessa jalassa Alpinestars SMX ja toisessa MP-Asun joku perussaapas, en muista mallia. Kun pääsin himaan, vasenta jalkaa jossa oli Astarisin saapas paleli, ja oikeeta jossa MP-Asu, ei ollenkaan.

Puolueeton yhden miehen raati toteaa MP-Asun saappaan lämpimämmäksi
tounge.gif

kumpikohan mahtaa sitten helteellä olla hiostavampi. testaa se sitten mikäli hellepäivä tulee.

Teeppä sama testi sateella niin tulos voi olla toinen
biggrin.gif
Eipä taida olla, hyvin ne pitää vedenkin
tounge.gif
Kyllä veden pitää, mutta harmittaa vaan kun ne pitää sen veden sisäpuolella
tounge.gif
Heh, varsinainen vitsiniekka... Miten lie sinne sisäpuolelle päässyt jos se ei vuoda uloskaan
tounge.gif
Ei onneksi sellaisia ongelmia ole ollut minun kengissäni.

Laitetaan tää vaikka varhaisdementian piikkiin, mutta eilisellä ajolenkillä huomasin jossain vaiheessa että jalassa oli eripari saappaat  
biggrin.gif

Toisessa jalassa Alpinestars SMX ja toisessa MP-Asun joku perussaapas, en muista mallia. Kun pääsin himaan, vasenta jalkaa jossa oli Astarisin saapas paleli, ja oikeeta jossa MP-Asu, ei ollenkaan.

Puolueeton yhden miehen raati toteaa MP-Asun saappaan lämpimämmäksi  
tounge.gif
Mulle kävi kerran tavallisten kenkien kanssa samalla tavalla. Kenkiä oli hämärässä eteisessä enkä huomannu mitä työnsin jalkaani. Olivat saman tehtaan eriväriset. Lämpimyystestiä ei minulla tullut.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Back