• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Akkuhuolto Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Capirex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Capirex

New member
Missäs voisi Helsingissä käydä huoltamassa akkua. Kattomassa vähän sen kuntoa ja latauttamassa. Näin urbaanina ihmisenä kun kaikki tuommoiset perustarvikkeet puuttuvat.

Miksi pitää huoltaa? Jos on avattavat korkit akun päällä niin itse voi tarkistaa nestepinnan, akkuvettä pari milliä yli lyijylevyjen. Jos taas on huoltovapaa sinetöity akku niin eipä niitä huolleta. Lataushan onnistuu kun laittaa mopon tulille ja ajelee sillä. Tai voihan sitä vaikka autokorjaamosta mennä kyselemään latinkia.

Miksi pitää huoltaa? Jos on avattavat korkit akun päällä niin itse voi tarkistaa nestepinnan, akkuvettä pari milliä yli lyijylevyjen. Jos taas on huoltovapaa sinetöity akku niin eipä niitä huolleta. Lataushan onnistuu kun laittaa mopon tulille ja ajelee sillä. Tai voihan sitä vaikka autokorjaamosta mennä kyselemään latinkia.
Eikö akusta voi sitten nähdä jänniteitä sun muita. Mistä sitä sitten tietää että missä kunnossa se on... Tosin nää sähköasiat ja muut duunarithommat on ihan hepreaa mulle...

Back