Akran slipari varastettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mototollo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mototollo

New member
Otsikon mukainen slipari katosi viime yönä Tuonon kyljestä .
Eli kyseessä on ovaali titaani slipari . Jos joku kaupittelee tällaista ilman akran lastua saattaa kyseessä olla varastettu tavara ! Ilmoitelkaa mulle niin saa toi pesäpallomaila uutta käyttöä !
veryangry.gif

Otsikon mukainen slipari katosi viime yönä Tuonon kyljestä .
Eli kyseessä on ovaali titaani slipari . Jos joku kaupittelee tällaista ilman akran lastua saattaa kyseessä olla varastettu tavara ! Ilmoitelkaa mulle niin saa toi pesäpallomaila uutta käyttöä !  
veryangry.gif
No huh, huh!!!
033102ass_1_prv.gif
Epätoivoiseksi näemmä menee kun pitää slipareitakin jo viedä mopoista. Pidetään silmällä mahdollisia kaupaksi tulevia Akran slipareita. Mulla olisi muuten yksi tossa ylimääräisenä (vitsi, vitsi...)
tounge.gif

Joo, tosi paska homma tommonen, mutta epäilenpä, että ei tule myyntiin täällä. Lienee mennyt jo noiden Tallinnassakin riehuvien 'sankarien' alihankintaketjun kautta eri markkinoille, tai sitten jos asialla on ollut joku tollo paikallinen amatööri, se putki on jo kiinni jossain toisessa pyörässä, ja todennäköisesti se pyörä ei edes ole samanmerkkinen...
crazy.gif
veryangry.gif

Kannattaa kattella kaikenlaisia äänekkäitä mopoja, joissa näyttäis olevan hiukan epäsopiva Akran slipari. Jos ois niinkin hyvä tuuri, että se olisi joku lähitienoon kateudesta kärsivä älyrajoitteinen reppana.

Toivotaan että vakuutuksesta ainakin saat korvauksen.

Epäilisin lähinnä paikallisia tolloja . Joo ainahan vakuutuksista korvauksen saa , mutta eilinen päivä meni totaalisen v..tuiks !
Tilasin tilalle Mivv:n race hiilikuitu sliparin jos se ei kiinnostas rosmoja niin paljon , olihan se akra aikas pirun hieno mutta...!

ei muutau poikittain perseesee joku slipari tommosille jotka vie toisten omaisuutta
mad.gif
veryangry.gif
mad.gif
toiv syylliset saahan kiinni ja turpakäräjät pystyyn.
062802moto_prv.gif
shaun.gif
lookaround_orig.gif
shaun.gif

Back