• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Äksöniä mopoilija vs poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zx-6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

zx-6r

New member
En tiedä sattuiko muita paikalle, mutta itse tosiaan todistin tätä pidätystilannetta. En tilanteen alkua nähnyt, havahduin vasta kun pillit rupesi huutamaan ja kaksi mopo-poliisia blokkasi punaisen 7 tai 9rrän kawan. Toinen jeppe hyppäsi pois pyörän päältä ja lähti riuhtomaan kuskia pois pärrän päältä ja painiksihan se meni. Sitten kun toinen poliisi nousi pärrän päältä hätiin niin saivat sen tyypin rauhoitettua tonttiin. Paikalle saapui mondeo johon kaveri sitten tuupattiin ja vietiin pois.

Yritin etsiä uutisia että mikä oli homman nimi mutten löytänyt. Ilmeisen pahaa oli tyyppi tehnyt kun sen verran rankemmalla kädellä pistettiin aisoihin. No tietysti pistihän se vastaan että eipä sillä. Tosin kaverilta tippui ainakin litran jogurttipurkki repusta, joten tuskin se mitään kultakauppaa on käyny kääntämässä. Toinen mikä ihmetytti oli se että ei siinä ainakaan mistään takaa-ajosta ollut kyse vaan poliisit tulivat jonon ohi keulille ja blokkasivat tyypin. Varastettu pyörä mahdollisesti?

Mene ja tiedä
smile_org.gif

siksi kun ne on sikoja! vastaavia tarinoita olen kuullut kytän suusta,kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.
Jaaha. No, jos kyseessä oli tosiaan mopovaras, niin poliisi ei sitten saa pistellä turpiin. Varkauden uhrin pitää viedä ihan henkilökohtaisesti saunan taakse™?

Niin, mistähän tässä oli kyse? Ei tosin voinut olla kyse muusta kuin liikennevalvontaan liittyvästä toiminnasta, eihän? Mahtoi olla sitten LP eksyksissä, gps sekaisin tai sellaista. Nehän ei kuulemma tee liikennevalvontaa taajamassa vaan ovat ohituskaistan päässä kytiksessä.
wink.gif

Tosin kaverilta tippui ainakin litran jogurttipurkki repusta, joten tuskin se mitään kultakauppaa on käyny kääntämässä. Toinen mikä ihmetytti oli se että ei siinä ainakaan mistään takaa-ajosta ollut kyse vaan poliisit tulivat jonon ohi keulille ja blokkasivat tyypin. Varastettu pyörä mahdollisesti?

Mene ja tiedä
smile_org.gif
Narkit diggaa jogurtista... Niin ja tietääkseni Helsingissä on ihan omia jäätelökauppiaita. LP ei saa päivärahoja noin lyhyistä keikoista, joten turha niitä on yrittää etelä-Helsingissä pongailla.

Tosin kaverilta tippui ainakin litran jogurttipurkki repusta, joten tuskin se mitään kultakauppaa on käyny kääntämässä. Toinen mikä ihmetytti oli se että ei siinä ainakaan mistään takaa-ajosta ollut kyse vaan poliisit tulivat jonon ohi keulille ja blokkasivat tyypin. Varastettu pyörä mahdollisesti?

Mene ja tiedä
smile_org.gif
Narkit diggaa jogurtista... Niin ja tietääkseni Helsingissä on ihan omia jäätelökauppiaita. LP ei saa päivärahoja noin lyhyistä keikoista, joten turha niitä on yrittää etelä-Helsingissä pongailla.
Myrskylintu on kyllä ilmiselvä sinikello, kirjoitusten perusteella ---> mustalle listalle
wink.gif

kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.
Panivat verbi ei oikeen soinnu tuon kanssa, elleivät sitten oikeesti "panneet" sitä "turpaan"....  
crazy.gif
voihan sitä vetämisenkin käsittää väärin.. olen joskus kuullut sanottavan: vedin viikseen,ja sekin kuullostaa aika hassulta..?
tounge.gif
tosiasiassa kysymys oli karkuun silkasta pelosta juosseesta kaverista,joka piiloutui sellaiseen vihreään lehtienkeräyskupoliin joita näkee joissain puistoissa,tämä tapahtui keskellä päivää,ja tarinan siitä nautintoa tuottavasta sakinhivutuksesta kuulin itse kytältä.
confused_orig.gif

siksi kun ne on sikoja! vastaavia tarinoita olen kuullut kytän suusta,kehui kuinka sinisellä porukalla panivat karkuunjuossutta kaveria turpaan,ihan vaan esimerkiksi muille.
Jaaha. No, jos kyseessä oli tosiaan mopovaras, niin poliisi ei sitten saa pistellä turpiin. Varkauden uhrin pitää viedä ihan henkilökohtaisesti saunan taakse™?

Niin, mistähän tässä oli kyse? Ei tosin voinut olla kyse muusta kuin liikennevalvontaan liittyvästä toiminnasta, eihän? Mahtoi olla sitten LP eksyksissä, gps sekaisin tai sellaista. Nehän ei kuulemma tee liikennevalvontaa taajamassa vaan ovat ohituskaistan päässä kytiksessä.
wink.gif
Tässä tulee sellainen ristiriita että jos posliini alkaa käyttää enemmänkin kyseisiä otteita,myös vastapuoli valmistautuu eri asein noihin kohtaamisiin,ja siitäpä saattaa olla vaaraa myös sivullisille.Kannataisi kytän yrittää pitää imagostaan kiinni,saattaa olla joskus itsekin avun tarpeessa
wink.gif

Myrskylintu on kyllä ilmiselvä sinikello, kirjoitusten perusteella ---> mustalle listalle
wink.gif
Ihanko itte ton kekkasit? Ja sinä Turusta!
pftroest.gif

Lueppa aikaisempia kirjoituksia "kelloista" ja LP:stä, niin löydät tuon saman päiväraha -infon sieltä. Enkä mä ole niitä kirjoittanut, et zorge vaan, hyvä yritys.

ps. ihmistä voi vituttaa "persereikämäinen ajotyyli", vaikkei sinikello olisikaan...

Samoihin aikoihin Lastenlinnan kupeessa sivari skoda pysäytti kaksi mopilijaa kaistojen välissä ajosta jonon seisoessa valoissa. Mitähän haittaa poliisin tai muiden mielestä tuossa on. Ulkomailla missä ihmisiä on enemmän ja kateellisia vähemmän olisivat vain morjestaneet ja olleet tyytyväisiä etteivät mopot vie autojen paikkoja ruuhkassa.

Sinänsä onni että olin itse liikkeellä autolla sillä olisin ajanut 100 varmasti siihen kaistojen välistä itsekin.

Taitaa olla kaksi mahdollisuutta; Kawa on joko ajanut ylinopeutta, tai pysäköinyt väärin. Kannenviilaus tai ratastus kun ei varmaan tule kysymykseen, koska kyseessä oli rajoittamaton pyörä?

Tässä tulee sellainen ristiriita että jos posliini alkaa käyttää enemmänkin kyseisiä otteita,myös vastapuoli valmistautuu eri asein noihin kohtaamisiin,ja siitäpä saattaa olla vaaraa myös sivullisille.Kannataisi kytän yrittää pitää imagostaan kiinni,saattaa olla joskus itsekin avun tarpeessa
wink.gif
Hirvittävä vääryys on tapahtunut. Kuvauksesta päätellen mopokuski rimpuili vastaan ja poliisit pistivät ketoon rauhoittumaan. Toivottavasti ensi kerralla ymmärtävät ensin kutsua sosiaalipsykologin keskustelemaan tilanteesta.

Hyi hyi timo-petteri, no menes nyt taas...ai-niin, tässä vielä vähän bensarahaa.
smile_org.gif

Samoihin aikoihin Lastenlinnan kupeessa sivari skoda pysäytti kaksi mopilijaa kaistojen välissä ajosta jonon seisoessa valoissa. Mitähän haittaa poliisin tai muiden mielestä tuossa on.
Se nyt vaan yksinkertaisesti ON laitonta ja vieläpä ihan päiväsakkojen arvoisesti. Se onko se fiksua tuollaiseen puuttua tai vaikka kuinka yleinen ulkomainen käytäntö, on kokonaan toinen, täysin epäoleellinen juttu
shaun.gif

Nyt kun nuo pahimmat on saatu jo aikaa sitten korjattua pois, on posliini alkanut selvästi pudottamaan puuttumiskynnystään yhä vai alemmas => nykysiin pitää todella olla lottovoitto jotta sitä katsottaisiin läpi sormien
confused_orig.gif

sanoi:
mm mielen kiintonen stoori. oiku ois joku joka osasi kertoo et miks vitussa ne kytät intoili

Mä satuin just autolla espan valoihin ensimmäiseks pysähtymään, ja katselin aitiopaikalta tilannetta. Puistikossa olevan näköinen se kaveri kyllä oli, enpä tiedä sitten.

sanoi:
Hirvittävä vääryys on tapahtunut. Kuvauksesta päätellen mopokuski rimpuili vastaan ja poliisit pistivät ketoon rauhoittumaan. Toivottavasti ensi kerralla ymmärtävät ensin kutsua sosiaalipsykologin keskustelemaan tilanteesta.

Hyi hyi timo-petteri, no menes nyt taas...ai-niin, tässä vielä vähän bensaraha

biggrin.gif
Joo mä luulen kanssa, että ihan huvikseen ne on sen kaverin kanssa paininut ja rautoihin laittanut, mitäpä sitä muuta ip:n iloksi tekisi...

Ei voinut olla konna koska ajoi prätkällä. Jos Corollalla olis ollu, niin sitte. Kaikki motoristitkin olis voinu hakata sen.

Back