G
Guest
Guest
Röpeltää kone alakierroksilla ja tyhjäkäynnillä ei myöskään käy ns.puhtaasti.5000 kiekkaa ja yli näyttää mittari ja sitte kyllä alkaa vetämään jotakuinkin normaalisti.Venat on säädetty ja ok.Kaasarit putsattu ,eikä ilmavuotojakaan ole löytynyt.Ajettu tällä 750 ilmajäähdytteisellä laitteella on 60tkm.Pitääkö näillä kilometreillä yleensä uusia kaasarin neuloja yms..????Kuinkas voiko esim puola rikkoutua niin ettei käy esim yksi pytty normaalisti vai meneekö ns.takuuvarmasti 2 pyttyä pimeäksi???puoliahan on 2kpl.tta.Kumpa joku viisas pystyisi auttamaan!!!!!Ja sais mopon taas kuntoon.
No joo SELKESI röpellys.Kurkun välistä sai ilmaa.Tämän ongelman kun sai selvitettyä ja korjattua niin laitettiin uusi 4-1 motadin putki kiinni.Tähän asti ollu orkkisputket.Pitäisikö nyt tehdä muita muutoksia kun suuttimien vaihto hiukan isoimpiin???Suuttimet vaihdettiin hiukan suuremmiksi.Tuntuu että alavääntö on melko heikkoa.Siis nyt TAAS jos tyhjäkäynnillä kääntää kaasukahvaa niin röpsöttää kuin kilpaauto tonne 2500-3000r/min sen jälkeen käy puhtaasti ja kiljahtaa niin kun pitääkin.Ajossakin tuntuu ettei oikein lähde kun vasta kovemmilla kiekoilla.Vakioputkilla väänti paremmin alakierroksilla.Onko YLEISTÄ 4-1 putkilla että laulaa/vetää innolla vasta yläkierroksilla.Yks mikä kävi mielessä on tietenkin että josko ilmanputsari pitäisi vaihtaa vapaavirtaus tms.??? Kuinka ON.??