• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ALASTARO 1.5 ajoharjoittelu!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bammu1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hmmm.. keli olis kyllä messevä. Siellä on vissiin pyörät ja autot yhtäaikaa kurvailemassa... mitäs tommonen kustantaa?

ed...löyty vastaus.
smile_org.gif

Vapaa harjoitus:

Vapaa harjoitusaika on kaikilta 60 euroa/harjoittelu ja sillä saa ajaa koko vapaa harjoitteluajan, mutta kuitenkin niin, että autot ja pyörät eriaikoina eli aika jaetaan ryhmiin sen mukaan, miten on kalustoa ajamassa. Em. aikaa ei vuokrata kenellekään yksityisesti. Käteismaksu!! Vapaa harjoittelu aikaan tultaessa ajamaan ei tarvitse ilmoittautua puhelimitse etukäteen.

Ja sunnuntaina 3.5 on kokopäivä varattu mopoille, kelin luvatessa hyvää...
Näyttää ihan siltä että huominen vietetään Alastarolla.
Ja tuli oltuakin, 1. ratakäynti, hieno homma.  
buttrock.gif
 Talvi takana, vapusta selvitty, sisäänajettu pärrä. Aattelin olla koko päivän ja vetää settiä fiilistahdilla. Mutta ..

lähdin VITTUUN jo yhdeltä. Viidakkoryhmä paino veren maku suussa ja rupes meneen niin läheltä etten ottanut riskiä jäädä sekaan. Viimeinen niitti oli kun pääsuoralla veretään keula pystyssä ohi ja liittymästä tullaan sokkona melki kylkeen.

Ei kiitos pitäydyn ratatapahtumissa joissa on edes jonkinlaiset säännöt.  
033102ass_1_prv.gif

mä tulin yhden jälkeen, meno oli kyllä aika rajua
biggrin.gif
mutta kolmen jälkeen sai aika rauhassa ajella...

Käväsin tuolla leikkimässä pujottelukeppinä olemista.

Hitaassa ryhmässä oli nopeita ja nopeassa hitaita.
Tuntui jotkut ajavan sekä hitaassa, että nopeassa ryhmässä...

Minulle ei sattunut yhtään läheltäpititilannetta, nätisti ohittelivat ja osasivat jäädä odottelemaan mutkissa. Eli ei sattunut yhtään sellaista liian innokasta ohitusta.

Olinjotenkin olettanut että porukka olisi kotona potemassa krapulaa, näemmä olin väärässä. Varikko oli täynnä porukkaa. Oli huvikseen ajelijoita ja kisakuskeja ja molempia paljon.

Melkein menin tänäänkin, mutta onneksi hallituksella oli menoa enkä päässyt.

Back