Sara
MotOrg ry
Eihän tässä enään uskalla kohta mennä flunssaisena ja silmät punoittaen lekuriin. Saatikka jos sattuu horjahtamaan vastaanotolle tepasteltaessa.Aiheeseen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin jokainen viinaa paljon ottava ei ole rattijuoppo... sama kun vertaisi että jokainen seksuaalisesti erittäin aktiivinen on raiskaaja..et suunittelisivat vaan leimaa niille jolla on rattijuoppo tuomioita eikä jokaiselle joka vähän hanakammin viinaa ottaa, ja yksittäsellä lääkärikäynillä ei yksikään lääkäri pysty diagnosoimaan kenenkään alkoholin kulutusta se on varma..Ihan ymmärrettävä ehdotus tuo juoppoleima, koska alkoholiriippuvuus on määritelty sairaudeksi ja siihen on diagnosointimenetelmät olemassa ihan siinä kuin muissakin sairauksissa.
Eli ei ole sen kummempi asia kuin tuo leima, jossa ajamisen ehtona on se, että päästä löytyy silmälasit tai piilarit.
Ei voi.vaikka kaveri olis selvinpäin ja tarttis itse kuskia niin voiko kaveri jolla on juoppoleima ajaa minun autoa jossa ei ole alkolukkoa ?![]()
Sitä en tiedä, pelastetaanko ketään jollain tarralla.Siinä voi kuulkaas vuositasolla säästyä jopa 30 juopon henki, ja silloin kun pelastetaan juoppoja tai kaahareita niin hinnalla ei ole väliä, kyllä rahaa on![]()
ai niinkun pakollinen antabus ihon alle... näitä paatuneita rattijuoppoja vastaan kun ei oikein muuta lääkettä ole,suomessa kun ei käsiä rikollisilta katkota.. ei ne auton valtiolle menetykset niihin vaikuta, noit parin sadan euron ritsoja myynnis netti täynnä...no joo ihan jees homma tämmönen kännikuskien rangaistus juttu mut minkä takia tähänkään hommaan ei keksitä oikeita lääkkeitä?!
Linnassa ne ei ajele!tosin linnareissut rattijuopoille tulee sulle ja mulle kalliiksi!me maksetaan ne reissut!mun velipuoli on reilu kakskymppinen ja se on täys alkoholisti!siitä ei ole ikinä mihinkään!jos se joskus tulee järkiinsä niin silti elämä on pilalla kun on otettu pikavippiä sun muuta sen verran että koskaan ei tarvi töihin mennä!puhuminen ei auta!hoitoon ei halua!vähän kun vielä hölmöilee niin joutuu kakolaan diisselikurssilleai niinkun pakollinen antabus ihon alle... näitä paatuneita rattijuoppoja vastaan kun ei oikein muuta lääkettä ole,suomessa kun ei käsiä rikollisilta katkota.. ei ne auton valtiolle menetykset niihin vaikuta, noit parin sadan euron ritsoja myynnis netti täynnä...no joo ihan jees homma tämmönen kännikuskien rangaistus juttu mut minkä takia tähänkään hommaan ei keksitä oikeita lääkkeitä?!
ps. ei toi antabuskaan pelaa, eiks yksi kuuluisa ex. urheilia kaivannu sen ihon alta pois..
sepä se kalliiksi tulee ja siellä linnassa kun kauaa tarvi olla ja taas mennään..wroom wroom...Linnassa ne ei ajele!tosin linnareissut rattijuopoille tulee sulle ja mulle kalliiksi!me maksetaan ne reissut!mun velipuoli on reilu kakskymppinen ja se on täys alkoholisti!siitä ei ole ikinä mihinkään!jos se joskus tulee järkiinsä niin silti elämä on pilalla kun on otettu pikavippiä sun muuta sen verran että koskaan ei tarvi töihin mennä!puhuminen ei auta!hoitoon ei halua!vähän kun vielä hölmöilee niin joutuu kakolaan diisselikurssilleai niinkun pakollinen antabus ihon alle... näitä paatuneita rattijuoppoja vastaan kun ei oikein muuta lääkettä ole,suomessa kun ei käsiä rikollisilta katkota.. ei ne auton valtiolle menetykset niihin vaikuta, noit parin sadan euron ritsoja myynnis netti täynnä...no joo ihan jees homma tämmönen kännikuskien rangaistus juttu mut minkä takia tähänkään hommaan ei keksitä oikeita lääkkeitä?!
ps. ei toi antabuskaan pelaa, eiks yksi kuuluisa ex. urheilia kaivannu sen ihon alta pois..jos se auttas miettimään!![]()

Nimenomaan yritetään!mutta se on ihan sama kun ajais vakuuttamattomalla tai katsastamattomalla autolla!huono on tuuri jos jäät kiinni ajamasta alkolukotonta autoa ja varsinkin jos ajat sitä kännissä niin se on sillon ihan sama!mä ajan paljon autoa ja pyörää työn vuoksi ja viimeksi ajokorttia on kysytty 2005 kun sain ylinopeussakon!tässä olis voinu ajella melkein viisi vuotta ilman korttia kun ei sitä ole kukaan kaivannu nähtäväksi!niin se tarra meinaa sitä että ajo-oikeus on vain alkolukolliseen liikkumavälineeseen, eli kyllä siinä muutakin yritetään kuin liimaillaan mikkihiiritarra ajokorttiin.
Juuri näin.Sääntöjä, kieltoja, rajoituksia, kiristyksiä, estoja, ahdistusta, vitutusta, lisää kieltoja, lisää estoja, veroja, maksuja, lisäveroja, tutkia, seurantalaitteita, videoita, siruja, GPS:ssiä, rajoittimia, hidastetöyssyjä, lisää punaisia, bussikaistoja, estoja, kieltoja, katsastuksia, lisää veroja, ruuhkamaksuja, tietulleja, parkkisakkoja, pillejä, lukkoja, estoja, estonestoja, tunnistimia, tutkia, peltipönttöjä, tarroja, leimoja, lisää veroja, ...........
On se hyvä, että verorahoilla elävät loiset tekevät tuottavaa työtä palkkansa maksajien elämän helpottamiseksi.