• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aloitteleva (britti?)motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raumik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla olis tollanen vaimennin, siinä on muistaakseni jotain naarmuja mutta en muista kuinka pahoja, se olis kyl halpa = 0€
Löytyykin varmaan suht helposti, oon nähny sen viimeks vuodenvaihteessa, toimi hyvin rakettien "laukaisualustana"
biggrin.gif

Startin ongelmaan sanoisin että startin solenoidi, jos kaikki kaapelien liitokset on huolella tarkistettu.

edit: nii ja mulla pitäis olla "hyllyssä" tollanen solenoidikin (uusi) jos vika siihen kohdistuu
Osat kiinnostaa kovasti, laita yhteystietoja o5oo744966, olen iltaisin kuulolla, muulloin txt.

Yritin ko. rat-linkkiä ja yritin jopa rekisteröityä kyseiselle forumille, mutta eivät vain hyväksy porukkaan mukaan. Tulee aika tyly ilmoitus, rekisteröitymistä ei hyväksytä.

Milloin yritit? Siellä oli joku härö foorumilla päivä - pari sitten, pitäis olla korjattu jo.

Laitatko mulle s-posti osoitteen yv;nä niin laitan sulle kuvan vaimentimesta yhteystietoineni ??

Back