Alpinestar tuotteiden tilaus ulkomailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mfr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mfr

New member
onko joku tilaillut noita kamoja ulkomailta?? mistä ja millaisilla kuluilla??

onko joku tilaillut noita kamoja ulkomailta?? mistä ja millaisilla kuluilla??
Itse tilasin ainankin www.mlol.de:stä nahkaisen ajopuvun, hanskat, ja kengät. Tilasin CODina eli postiennakolla sieltä. Kulut taisivat olla 25€ posti, ja CODista 10€ lisä. Tavarat saapuivat noin viikossa. Ja sieltä mlollista ainakin vastaillaan emaileihin tosi aktiivisesti, joten voin kyllä suositella.
thumbs-up.gif

Itselle tuli viime viikolla SG-1 nahkapuku FC-Motolta. Kulut oli noin 15 e ja UPS toi kotiovelle. Maksu COD:lla. Jotkut on valitelleet, että tuolta ei oikein vastailla meileihin, mutta minulle vastailivat ihan hyvin. Koitin ensin tilailla toista pukua, mitä ei ollut enää oikean kokoisena. Tarjosivat sitten toista pukua, mitä en kuitenkaan halunnut. Pyysin sitten tarjouksen tuosta SG-1:stä ja hinta tippui ihan kohtuullisesti vielä listahinnasta, niin tilasin pois. Ja posteihin vastailtiin aina viimeistään seuraavana päivänä. Ainoa miinus oli hieman pitkä toimitusaika (pari viikkoa). Tuote oli sitä, mitä piti.

Mlol:sta olen itsekin tilannut Alpinen nahat ja parit kypärät. Ei ole palvelussa ollut valittamista. Toimitusajat joskus lyhemmät joskus pidemmät, mutta aina on perille tullut.

Pärjääkö noissa tilauksissa ihan englannin kielellä vai pitääkö jotai saksaa koittaa
crazy.gif

http://www.motorgoedkoop.nl/

Tuolta olen kaikki Astarsini tilaillut. Englanniksi vastaillaan meileihin ja maksut onnistuu EU-maksuina pankista. Postikulut ovat muistaakseni noin 15-20 euroa ja sillä hinnalla kamat tulevat kotiovelle asti.

Tuota niiden tilaussysteemiä en ole kertaakaan käyttänyt vaan asioin suoraan meilitse.

Back