• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alpinestars hanskat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Breezy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Breezy

New member
Olisi tarkoitus tilata esim. FC-motosta Alpinestars SP-2 tai SP-8 hanskat. En ole paikallisista liikkeistä löytänyt mistään alpinestaarin hanskoja, että olisi päässyt kokoja testaamaan. Nyt siis kaipaisin apuja tuohon kokoon, normaalisti hanskat ovat joko M tai L kokoa riippuen usein merkistä. Onko alpinestarin hanskat yleensä pieniä vai isoja jotta olisiko M vai L oikea koko? Olen ymmärtänyt, että astarilla koot ovat usein pienehköjä..?

Mielestäni rohkea veto tilata hanskoja sovittamatta vaikka saisi halvallakin, koot vaihtelee yllättävästi. Samoin sormet ovat ihmisillä aikalailla erimittaisia...
Mulla esim on Yoko Goret 9 1/2, vanhat Acumat L:t ja Alpinestarin SP-X:t XXL:t. Siviilihanskat yleensä koko L on passeli.

Mielestäni rohkea veto tilata hanskoja sovittamatta vaikka saisi halvallakin, koot vaihtelee yllättävästi. Samoin sormet ovat ihmisillä aikalailla erimittaisia...
Mulla esim on Yoko Goret 9 1/2, vanhat Acumat L:t ja Alpinestarin SP-X:t XXL:t. Siviilihanskat yleensä koko L on passeli.
No eipä tuo nyt niin rohkea veto ole. Itse tilasin joskus briteistä kaksi eri kokoista ajotakkia, kun en ollut varma kumpiko sopii
smile_org.gif

Noi ajohanskat on kuitenkin sen verran halpoja ja niistä pääsee kyllä eroon, kun myy ne sitten eteenpäin mikäli ei tule sopivia
smile_org.gif

Tilaat kaksi eri kokoa ja laitat toiset myyntiin
thumbs-up.gif

Postimyynnistä kun ostaa, niin aina saa palauttaa 14 päivän kuluessa ilman että tarvii selittää yhtään mitään. Näin Suomessa ja luullakseni myös EU:n alueella.

Postimyynnistä kun ostaa, niin aina saa palauttaa 14 päivän kuluessa ilman että tarvii selittää yhtään mitään. Näin Suomessa ja luullakseni myös EU:n alueella.
Ulkomaille palauttaessa/vaihtaessa maksat vain rahdin itse ja ei ole mitenkän selvää että saat koko hinnan takaisin jos vain haluat palauttaa. Sen verran on eroa heti äkkiseltään etämyynnissä kotimaamme ja valtakuntamme rajan ulkopuolelta tehtävässä kaupassa.

Toi on kyllä. Visa tietty tossakin auttaa, eli jos ei ala rahoja kuulumaan niin luottokuntaan yhteyttä ja rahat takas tilille, eiköhän luottokorttifirma sitten kysele niitä rahojaan hiukan painavammalla äänellä...

Sitä en sit tiedä kuin toi käytännössä menee, miten asia esitetään luottokunnalle että raha meni muta tavaraa ei oo..

Kyllähän se toki hankalaa on tuo oikea koko saada kerralla kokeilematta. Ajattelin kyllä tosiaan että eroon pääsee melko helposti eteenpäin myymällä jos väärä koko tulee. Täytyy kuitenkin vielä kierrellä liikkeet jos sattuisi testattavia löytyä, melko huonosti yleensä ottaenkin on näittä paikallisissa liikkeissä ollut nahkahanskoja. Pari liikettä vielä käymättä, toivottavasti näistä löytyy.

Sanoisin, että ota ainakin pykälää isommat. GP-Pro mallissa saa olla melkein pari kokoa isompi mitä normaalisti. Itsellä on nyt XL, mutta XXL saattaisi olla parempi.
Ensiksi ostin L-kokoiset, mutta ne oli liian pienet ja myin voitolla eteenpäin
smile_org.gif

Back