• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alpinestars nahkapuku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja virus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

virus

New member
Eli ikävä kyllä noita miulle sopivia nahkapukuja ei tunnu liikkeistä löytyvän että pääsisi kokeilemaan (pitääkin olla näin pieni
bawling.gif
), pitäisi siis vähän summanmutikassa valita minkä kokoisen tuolta mlol:sta tilaisi.

Alpinestarsin oman taulukon mukaan koko 46 olisi ilmoitetuilta mitoilta aika tarkkaan itseni kokoinen paitsi paino (55kg eikä nouse millään
blush.gif
). Tietysti myös pientä ihmetystä aiheuttaa se että 5'7" on about 170cm eikä 174cm niinkuin kyseisessä taulukossa on mainittu
confused_orig.gif
.

Eli jos pukuja omistavat henkilöt voisivat vaikka katsoa ko taulukosta minkä kokoinen puku pitäisi heillä olla ja minkä kokoinen on niin saisi edes jonkun näköistä osviittaa miten hyvin ko taulukko pitää kutinsa.

Itsellä kaksiosainen SG-1 puku. Näyttäisi aika hyvin pitävän ainakin minulle kutinsa tuo taulukko. Pituutta 178 cm ja painoa noin 72 kg. Noilla mitoilla taulukon mukaan pitäis osua tuohon välille 48-50. Ostin 48:n, mikä on vielä toistaiseksi hiukan tiukka, mutta varmaan venyy aika sopivaksi.

Minulla A-stars GPU 2-osainen.

Mitat: 179cm 75kg. (vissiin ihan normaalivartalo eli ei mikään apinakäsi yms.
biggrin.gif
)

Puku: 52 (sopii kuin nakutettu)

062802jumpie_prv.gif

Hyvä etten pistänyt tuota 48ia tilaukseen. Kiitoksia vastauksista
bowdown.gif
.

Eipäs tulekkaan sitten tuota GP Plussaa ilmeisesti kun alkaa vasta 48sta
sad_orig.gif
.

Itse olen 177cm / 69-70kg

Takki on 50 ja byysat 48, molemmat "löysähköjä".

Mä olen 170/63 ja Alpinestarsin koko 48 on just sopiva mulle. Reisistä on ainoastaan vähän väljä. Mutta mulla onkin nuo kintut kuin linnulla
blush.gif

A* takki kokoa 52, housut 50. Sopivan napakat, tosin housut meinaa vyötäröltä ahistaa välillä, riippuen siitä miten hyvin on tullut syötyä.
177cm ja paino huitelee 80kg ja 85kg välillä

Olen 182 cm ja 82kg ja mulla on 2-osainen GPU kokoa 54. Sopivan kokoinen on, kun käyttää selkäpanssaria. 52 olis ollut hyvin istuva jo ennen panssariakin.

Itellä 177cm mittaa ja painoa 72kg.

Takki on kokoa 50 ja housut 48. Istuu täydellisesti päälle.

180cm 70kg
Verom puku koko 48

aluksi tiukka mutta koko ajan tuntuu paremmalta
selkäpanssari mahtuu just ja just.

Tuli hommattua tänäkeväänä Alpinen MX-1 sukka yksiosaisena kokoa 48. Pituutta 178cm ja painoo karvan alle 70kg. Puku on ilman selkäsuojaa ihan passeli ja taulukon mittojen mukainen. Suojan kun lyö mukaan niin saa melkein kaveri kenkälusikalla auttaa olkapäät sisään. Eiköhän se tuosta venähdä ajan kanssa. Jos olisin nyt pukua tilaamassa ottaisn todennäköisesti kokoo isomman.

Back