• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alpinestars nahkapuvun koko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coco
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Coco

New member
Mieheni on ostamassa Alpinestarsin nahkapukua, mutta meidän alueella näyttää pahasti tilaustavaralta, ei päästä sovittamaan. Osaisko joku kertoa mikä koko passaa, ukko on kokoa 173cm, ja painoa 87kg, eli sellainen rotevampi kaveri. Takista menee kyllä koko 54, mutta alaosa askarruttaa, meneekö lahkeet liian pitkäksi, ja onkohan alaosa kuin kapeaa mallia, jos on reisissä vähän enempi tavaraa, mahtuukohan edes päälle? Jos taulukkokokoa katsoo, näyttää et koko 54, mutta meneekö tosiaan tuo alaosa pitkäksi? Arlen Nessistä meni kokopuvusta että housut + takki yhdistelmästä, molemmista koot 54.
No niin, löytyykö suunnilleen samankokoista kaveria?

Omasta kokemuksesta ainakin A* kengät ja takki on pitänyt ottaa normaalia kokoa pykälän suurempi. Kokoa 188/100

En lähtisi koko pukua ostamaan sovittamatta. Tai on varauduttava palautusvaihtoon.

Juuri tuon kokotaulukon mukaan pituus näyttäisi menevän aivan liian pitkäksi, kun on 36 tuumaa. Mutta jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta, niin oltaisiin kiitollisia tiedosta
smile_org.gif

Alpinestars on hyvä merkki mutta koot heillä vain ovat päin
033102ass_1_prv.gif

Takkia kun olin ostamassa (187cm ja 81kg) niin takin piti olla kokoa 56 jotta olisi ollut hihoista sopiva. Muualta se oli järkyttävä leija. Housuissa meni 54/56. Niissä ei eroa ollut.
Päädyin sitten Iconin takkiin joissa on pitkät hihat...

tämän kokemuksen mukaan 173cm pitkälle koko housuista 54 on aivan liian iso sillä se sopi minulle (187cm)

oliko apua?
biggrin.gif

Joo kiitti, tästä taisi olla apua, todennäköisesti lahje menee liian pitkäksi. Ei auta kuin ostaa Arlen Ness, vaikka Alpinestars olisikin enempi miellyttänyt...

taitaa olla noi alpinestarit aikas lasten kokoja ite 193cm eikä löydy ees sopivaa nahkatakkii joutuu kattelee jotain muuta merkkii
omg.gif

taitaa olla noi alpinestarit aikas lasten kokoja ite 193cm eikä löydy ees sopivaa nahkatakkii joutuu kattelee jotain muuta merkkii
omg.gif
En allekirjoita! Mulla A:n 2-os Vector ja kooltaan 56. Minä olen 190/90 ja puku on kuin hanska; jopa Forcefieldin selkäpanssari mahtuu alle. Piti ihan tässä sovittaa.  
smile_org.gif
Mäkin kattelin tuon vanhan Halvarssons-puvun tilalle tuota Vectoria ulkomailta.. onkohan 52:nen mulle hyvä? Mitat 179cm/77kg (juuri nyt tosin muutama kilo enemmän..
blush.gif
)

Dainesen yksiosainen ratapuku on oltava 54 pituuden takia, muuten puristaa munista. Kaksiosaisia olen tosin vetänyt päälle 52:kin..

Alpinestars GP-Plus Suit 1PC

Tuommosta olisin ehkäpä hankkimassa, koko vaan mietityttää.
Mittani ovat 179/75 että onko se sitten tuo 52
nixweiss.gif

Back