Alpinestarsin nahat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HHa_76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HHa_76

New member
SIIS...

2-osainen nahkapuku on hakusessa ja Daineset on sovitettu. Hyvätkin on jo löytynyt, mutta vielä tahtois sovittaa Alpinestarsilta ainakin GPU-puvun joten kysymys kuuluu onko Tampereen seudulla muita kuin RM-Heino joka Alpinestarsin nahkoja myy?
Heinolla tuli käytyä mutta sieltä ei oikein natsannut...

Ja oon tietysti kiitollinen muistakin kommenteista Alpinestarsin/Dainesen 2-osaisista puvuista... nyt on Dainesen Kirishima puku listan kärjessä(onkohan gpu leikkaukseltaan saman tyylinen). Niin ja pyörähän on R1 joten kohtalaisen "kyykkyasentoon" leikattu puku täytyy olla..
Kuinka paljon kannattaa kiinnittää huomiota puvun ilmastointeihin eli lähinnä siihen että ei heti jäädy kun lämpötila laskee alle +15:sta...

062802moto_prv.gif

SIIS...

2-osainen nahkapuku on hakusessa ja Daineset on sovitettu. Hyvätkin on jo löytynyt, mutta vielä tahtois sovittaa Alpinestarsilta ainakin GPU-puvun joten kysymys kuuluu onko Tampereen seudulla muita kuin RM-Heino joka Alpinestarsin nahkoja myy?
Itse ostin KX-centeristä juuri tuon gpu:n viime vuonna.

KX-Centerillä ei ole enää Allrightin edustusta vaan se on nykyään siinä seinän takana Mototownissa. Saattaa siellä tosin silti Astarseja olla...

Ite olin keväällä saman valinnan eessä ja ostin dainesen 2.os. kirishiman ja oon tykänny perkuleen paljon. Mun mielestä se näyttää ihan eri luokan puvulta kuin a-starin GPU.
Kangas etuosassa on ok lämpösillä ilmoilla, mutta munat meinas aikasemmin keväällä paleltua, kunnes ostin Lidlistä tuulikalsararit. Sittemmin on pysyny sulana.
Kyä sillä tarkenee, 1.4. ajelin tampereelta orivedelle, alla oli vain fleece kerrasto, +6 lämmintä, eikä ollu ku vähä viilee.
Dainesen uusissa malleissa on asiallisen ja hyvän näköset suojat.
Ihmetytti ensin ku myyjät tyrkytti kokoo 50 (180/75 kg), ja oli tiukka uutena, mutta kyä se vähä venyy, tai sitte siihen vaan tottuu.
Muista puvuista ei kyllä ookaan kokemusta, oli mulla ny aikasemmin Rider-merkkinen 2-os., joka oli niinku lehmä olis nyletty ja laitettu se nahka suoraan päälle. Se oli siis ISO.

Molemmat on varmasti hyviä pukuja, dainese vaan kolahti enemmän...

Pyörä zx-10r

Eiks toi kirishima ole kuiteskin jo aivan erihinta luokan puku kuin GPU.. hintaluokassa toi SX-1 olis vertailuna. kattelin vaan mlol.de:sta..

ite miettiny tota GPUta
smile_org.gif

allrightilla ei ole tota mustaa olleskaan kuvastossa. siin ei ole niin paljoo niitä ilmareikiä kuin musta-harmaassa.
ajattelin käydä koklaamassa koon ja tilaan saksasta sit.

bowdown.gif

Kiitoksia tähän saakka tulleista vastauksista.

Hintoihin sen verran että Kirishiman ja Gpu:n lähtöhinta on sama täällä Suomessa, Saksan hinnoista en tiedä...
Oon kyllä menossa parin viikon päästä Saksaan joten pitäisköhän lykätä hankintaa vielä sinne asti....  

buttrock.gif

Kesän ekat rata-ajot alkaa vaan häämöttää ja oon päättänyt et tixtexeillä en enää mee.. mut jos nyt sit tän kerran vielä...  

Ja Tampereenliikeistä tosiaan KX:ssä ei enää ole Alpinestarseja ja vieressä olevassa Mototownissa ilmeisesti vaaan Astarsin kenkiä(netti kertoo)...

Gpu on ihan hyvä puku, itselläni oli semmoinen viime vuonna. Myin talveksi pois, sain enemmin mitä se mlolissa maksoi.

Dainesen ovh hinnat on saksassa ja suomessa samat, joten enemmin säästää jos ostaa Alpinestarsin puvun, toki dainesen puvut ovat halvempia saksassa kuin suomessa.

Back