• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alppikierros 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JT79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JT79

New member
Kesällä 2011 osallistuttiin täältäkin tutun Karzan järjestämälle Alppikierrokselle oikein pitkän kaavan mukaan, itse olin kierroksen mukana alusta loppuun, eli neljä viikkoa ja n. 7700 km tien päällä.

Ohessa kuvakollaasi videon muodossa. Lisää kuvia löytyy Picasan nettialbumistani.

Eihän se paskempi reissu ollut tuonakaan kesänä....:bisseä::bisseä:...ja matka jatkuu taas tulevana kesänä..:orgmp2::orgmp2:

No tokkiinsha ny aina parit:kääk: Livignossahan voisi käydä moikkaamassa läheisessä klubissa; josko vaikka kenkä löytyis:D

PS. Opatijassa tarkoitus nostaa malja 50v taipaleelle, jotta siellä taitaa mennä mopo parkkiin.

Muuten, nämä JT:n kuvat ovat kyllä todella hienoja; melkeinpä kävisivät kuvapankin muodossa mainostoimistoillekin; ainakin minun mielestä:peukutpystyyn:

Kaj kiittää kuvakollaasista, monta tuttua mestaa, kesän kaipuu pakkasen keskellä, huoh.

No tottahan toki Opatijassa nosthamma usemman maljan sun juhlan kunniaksi..:jippikaijee:

Neljä kertaa ollut mukana, nyt parit viime vuodet en. Parhaita reissuja, uusia ystäviä ja loistavia muistoja! Ikinä en olisi yksin löytänyt noita hienoja maisemia, teitä ja paikkoja. Kiitos Karzalle!

Voi harmi kun joutuu toteamaaan: Kenen lauluja laulat sen leipää syöt, ajatellen loman ajankohtaa.:(
kaksi hienoa haastetta tuossa: tietysti itse reitti, sekä romujen vienti prätkällä, muiden kamojen lisäksi.
Mutta se luonto siellä ylhäällä ja näkymät.:jpstyle:

Back