Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain juuri 23L Klicbagit ja ihmettelen kovasti lappuaMulla oli joskus aikoinaan Americassa semmonen Givin tarvike plexi. Sen verran siitä ainakin oli apua että kun sen oikein sääti itikat ja suurin sade/rapa jäi siihen plexiin tai sitten kypärän otsaan niin että visiiriä ei tarvinnut alkaa pyyhkimään. Juuri muuta hyötyä siitä ei minusta ollut, ei ollut paljoa eroa minkä verran pitää roikkua kahvoista, tai sitten mä olen vaan niin vahva![]()
Sivulaukuista voin suositella klick bagejä, mulla on rocketissa ne isommat klickit ja tyytyväinen olen ollut. Muistaakseni Americaan/spedeen saa niille sen kiinnityssarjan, itse ostin motomarketista, kysele sieltä
Joo, helpottaa se pleksi sitä melun syntymistä....Nyt on klicbagit tilauksessa. Mutta olisi mukava kuulla, jos joku tietäisi saako jostain plexistä helpotusta myös kypärämeluun.
Mikä oli tämän hiljaisen kypärän merkki? Siis mullon ihan hyvä arai:n kypärä, mutta kyllä ääntä piisaa aika tavalla kun vauhti menee yli satkun. Tulpat auttaa jonkin verran. Onkohan kypärien desibelimittauksia tehty missään testeissä..Joo, helpottaa se pleksi sitä melun syntymistä....Nyt on klicbagit tilauksessa. Mutta olisi mukava kuulla, jos joku tietäisi saako jostain plexistä helpotusta myös kypärämeluun.jätä vaan sovinnolla se parvekelasi hommaamatta ja hommaa kunnon kypärä mielummin. Itse ajanut ekat 20000 kilsaa huminassa pleksin kanssa ja ilman sitä loput 90000 kilsaa ja ilman niitä pyörteitä ja suhinoita![]()
![]()
Kiitos linkistä !LINKKIOnkohan kypärien desibelimittauksia tehty missään testeissä..