• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

americaan  (/spedeen) tilpehöörejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hude61
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hude61

New member
Onko kellään tietoa olisiko plexistä iso hyöty ja minkälaisesta kun ajellaan yli satasta ja mikä olisi hyvä
pleksi americaan (varmaan samat käy myös spedeen) ?
Toiseksi kysyisin onko jotain sivulaukkusarjaa joka sopii tyyliltään hyvin ja kätevä kiinnittää ja käyttää ?

Mulla oli joskus aikoinaan Americassa semmonen Givin tarvike plexi. Sen verran siitä ainakin oli apua että kun sen oikein sääti itikat ja suurin sade/rapa jäi siihen plexiin tai sitten kypärän otsaan niin että visiiriä ei tarvinnut alkaa pyyhkimään. Juuri muuta hyötyä siitä ei minusta ollut, ei ollut paljoa eroa minkä verran pitää roikkua kahvoista, tai sitten mä olen vaan niin vahva  
wink.gif

Sivulaukuista voin suositella klick bagejä, mulla on rocketissa ne isommat klickit ja tyytyväinen olen ollut. Muistaakseni Americaan/spedeen saa niille sen kiinnityssarjan, itse ostin motomarketista, kysele sieltä

Nyt on klicbagit tilauksessa. Mutta olisi mukava kuulla, jos joku tietäisi saako jostain plexistä helpotusta myös kypärämeluun.

Mulla oli joskus aikoinaan Americassa semmonen Givin tarvike plexi. Sen verran siitä ainakin oli apua että kun sen oikein sääti itikat ja suurin sade/rapa jäi siihen plexiin tai sitten kypärän otsaan niin että visiiriä ei tarvinnut alkaa pyyhkimään. Juuri muuta hyötyä siitä ei minusta ollut, ei ollut paljoa eroa minkä verran pitää roikkua kahvoista, tai sitten mä olen vaan niin vahva  
wink.gif

Sivulaukuista voin suositella klick bagejä, mulla on rocketissa ne isommat klickit ja tyytyväinen olen ollut. Muistaakseni Americaan/spedeen saa niille sen kiinnityssarjan, itse ostin motomarketista, kysele sieltä
Sain juuri 23L Klicbagit ja ihmettelen kovasti lappua
joka mukana ja jossa varotetaan 'max load 2 kg'.
Siis eikö noissa laukussa voi kuljettaa juuri muuta kuin
levyitä vaatteita tai sadevarusteita ?  Minnekäs oluet pannaan  javascript:emoticon('
nixweiss.gif
') ?!

Älä ihmettele, sillä sama lappu tuli mun laukkujen mukana. Se jos pakkaat ratakiskoa kyytiin ja laukut tippuu kesken matkan, on sitten sinun ei valmistajan vika.

On mulla ollut reilusti kamppeita pakattuna, silloin kun vielä tartti laukkuja, eikä ne menneet miksikään, joten vähän alimitoitettu tuo 2kg käytännössä on.

Sivulaukut täyteen vaatteita ja tiivistettyä olutta. Olutsalkku sitten siihen päälle kuormaliinoilla kiinni.

Nyt on klicbagit tilauksessa. Mutta olisi mukava kuulla, jos joku tietäisi saako jostain plexistä helpotusta myös kypärämeluun.
Joo, helpottaa se pleksi sitä melun syntymistä....
smile_org.gif
jätä vaan sovinnolla se parvekelasi hommaamatta ja hommaa kunnon kypärä mielummin. Itse ajanut ekat 20000 kilsaa huminassa pleksin kanssa ja ilman sitä loput 90000 kilsaa ja ilman niitä pyörteitä ja suhinoita
buttrock.gif

Joo, helpottaa se pleksi sitä melun syntymistä....  
smile_org.gif
jätä vaan sovinnolla se parvekelasi hommaamatta ja hommaa kunnon kypärä mielummin. Itse ajanut ekat 20000 kilsaa huminassa pleksin kanssa ja ilman sitä loput 90000 kilsaa ja ilman niitä pyörteitä ja suhinoita  
buttrock.gif
Mikä oli tämän hiljaisen kypärän merkki? Siis mullon ihan hyvä arai:n kypärä, mutta kyllä ääntä piisaa aika tavalla kun vauhti menee yli satkun. Tulpat auttaa jonkin verran. Onkohan kypärien desibelimittauksia tehty missään testeissä..

Onkohan kypärien desibelimittauksia tehty missään testeissä..
LINKKI
Kiitos linkistä !

Mutta kaikkea pitää kokeilla ja hommasin pienen puoleisen
plexin ensi kesäksi. Mitään kokemuksia ei siis vielä ole helpottaako
matkantekoa, mutta se sopii mielestäni hyvin pyörän tyyliin. Lisäksi
sen saa pikalukituksella nopeasti irti pitempien reissujen jälkeen.
National deflector screen

Back