Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä siksi voisi olla, että useinkin Eurooppalainen tavara jenkkeihin rahdattuna kummasti halpenee huomattavasti. Ja vielä mopojen kyseessä ollen niiden alunperin halvat hankintahinnat kaiken huipuksi putoavat käytettyinä vielä huimemmin. Siihen kun vielä ynnää edullisen euro/taalakurssin (ei välttämättä juuri tällä hetkellä) vois hommassa olla järkeä rahdeista, tulleista ja veroista huolimatta.Miksi se pitää tuoda ihan Amerikasta saakka vm 06 ? hei Haloo![]()
Autoissa tuo hoituu joskus vain pitämällä tietyt näppäimet pohjassa laitettaessa virrat päälle; ei niitä virittimiä rakenneta niin etteivätkö ne kykenisi vastaanottamaan kuin joka toisen taajuuden....ja kun ei ole radiota kuten LT:ssä, niin ei senkään osalta tule murheita.(Sikäläiset radiot osaavat poimia vain parittomia taajuuksia.)
t. pozo
![]()
Samaa väitin minäkin kun yksi jenkkituontisen LT:n omistaja ihmetteli, miksei radiosta kuulunut kun muutama asema.... ei niitä virittimiä rakenneta niin etteivätkö ne kykenisi vastaanottamaan kuin joka toisen taajuuden.
Mulla oli joskus Chevy Caprice jossa ratiossa näkyi vain parittomat lukemat mutta viritin kyllä pysähtyi myös parillisten lukemien radioasemiin. Eli puute rajoittui vain näytön luettavuuteen. Oli alkuperäinen amerikanradio.Omakohtaista kokemusta ei tuosta asiasta ole muuta kuin että toisessa LT:ssäni (Chevy Astro 4x4 LT) on jenkkiradio, joka kyllä noukkii kaikki täkäläiset taajuudet. ...![]()
En tiedä minkälainen operaatio se oli. Mulle tämä tuli liikkeessä vaihtamalla, kilvitys on tehty muiden aikaisempien omistajien toimesta.Onko tämä jo Suomen kilvissä, ja jos niin oliko minkämoinen operaatio?
Joo purkki vaan mäkeen.mutta mites tuo aktiivihiilipurkki? Eikös se jouda muistojen mappi ö:hön, eli huohotusletkun pään voi jättää ilman purkkia? En nyt muista mihin euroopan version huohotusletku päättyy. Turhaan se purkki siinä killuu takarunkoon pultattuna, taitaa olla vielä tulevan sisälokkarin tielläkin.
Kah, Advrider -foorumilta löytyi hyvä ohje. Tuo pyörä kun seisoo kelien takia vielä myyjäliikkeessä niin ei pääse tutkimaan asiaa kuin näin virtuaalisti. Kiitos taas vinkistä Pekka.Joo purkki vaan mäkeen.
Netistä löytyy jotain ohjeitakin miten toi Charcoal Canister poistetaan.
Pekka
![]()
![]()
![]()
No nysse on koeajettu, eli pihassa. Vastaan itse asettamani kysymykseen: ihan samalta se tuntuu kuin euroopan gessukin. Oli vielä tänään tilaisuus ajaa tätä sekä vastaavaa euroopan mallia vuorotellen, ja enpä niistä eroja havaitse.Onkohan tuommoisessa Ameriikasta tuodussa R1200GS:ssä mitään mainittavaa eroa Suomessa uutena myytyyn verrattuna? Itse havaitsin erona ainoastaan mailimittarin ja bensatankin huohottimen aktiivihiilipurkin. Pyörä on vuosimallia -06. Myyjän mukaan siinä ei ole muuta eroa.
Enpä voi valitettavasti maahantuonniin kustannuksia valottaa. Eli pyörä on tuotu ja rekisteröity Suomessa joskus 2008 ja minä hankin sen nyt ihan tavallisesti kotimaisesta liikkeestä käytettynä.Sivistäpä meitä muita nyt minkälaisia kustannuksia tuosta sitten tuli?![]()