Apehanger

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aesko1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

aesko1

New member
Moi
Kiinnostais kovasti kuulla kokemuksia apinakiikusta, itse olen laittamassa sellaista Road Kingiin. Joten kertokaa kokeneet millanen se on ajella matkaa, puutuuko kädet? Onko mitään huonoa? eE voi olla on se niin perkeleen hyvän näköinen!!

Itsellä ei ole mitään kokemusta, mutta jos tarkoitit jotain tämän tyyppistä niin huonoa siinä on varmaan ainakin se ettei se ole ollenkaan tuon apehanger nimityksen veroinen, äijähän istuu tukevasti perseellään. Eli suosittelisin hieman lisää mittaa sarviin niin pystyisi oikein roikkumaan niinkuin tässä ilmeisesti on tarkoitus?

Ape-Hanger-Extreme.jpg

Bobissa oli alunperin "half-ape"-tanko, joka ei kyllä ole, niinku nimikin sanoo, kunnon ape-hanger... Mutta en tykänny kyllä tostakaan, vaan vaihdoin suorempaan ja aavistuksen matalampaan malliin. Osittain ulkonäkösyistä, mutta enemmälti siksi, että ranteet puutuivat alkuperäisellä tangolla. Oon kait tottunut matalampiin tankoihin liikaakin.

Saattaapi olla, että apehanger tanko, joka on sopivan leveä ja jossa kahvat ovat sopivassa kulmassa kuskille on mukavakin!

kolme kautta ajoin 16" apehangerilla.. kyä mää tykkäsin. seuraavalle kaudelle pyörän ajoasento on muuttunu jälleen kun istumakorkeus putosi vähän toistakymmentä senttiä, sinne moottorin ja takapyörän väliin. voi olla että esteettisistä syistä stongavalinta on "texas"..

apehangeri oli kiva ajaa mutkatiellä ja pitemmilläkin reissuilla. vastaohjaus on hiukan herkempi kuin luulisi mutta taas hidasajossa on pikkasen heittoa.. maantienopeuksissa vastaantuleva rekka voi pöläyttää aika rajusti joten suosittelen pitään molemmat kädet kahvoissa siinä kohtaa..
wink.gif

Itsellä ei ole mitään kokemusta, mutta jos tarkoitit jotain tämän tyyppistä niin huonoa siinä on varmaan ainakin se ettei se ole ollenkaan tuon apehanger nimityksen veroinen, äijähän istuu tukevasti perseellään. Eli suosittelisin hieman lisää mittaa sarviin niin pystyisi oikein roikkumaan niinkuin tässä ilmeisesti on tarkoitus?

Ape-Hanger-Extreme.jpg
Luulisi että alkaa veri pakenee kämmenistä vähän pidemmillä matkoilla... Ei perkule meikän olkapäillä vaan sujuisi tollanen ajoasento.

Back