Aprilia RSVR 1000 04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sammy1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sammy1

New member
Terve.
foto_mod_pg_349_1060014676.jpg

Tälläisen täysin samanlaisen menopelin ostin. Nyt on tämä poika ikionnellinen
smile_org.gif

Tänään pistin nimeni papereihin ja jos luoja suo niin saan uuden pyöräni keskiviikkona tahi torstaina.

Taidan olla vielä niin täpinöissä että en tiedä edes mitä kirjoittaa
biggrin.gif

Todella vaikuttava peli. Samanlainen huristi viime viikolla autoni ohi liikennevaloissa seisoessani. Elämys oli erikoisen puoleinen. Ennen ohitusta kummastelin tasaista, lähestyvää tärinää. Siis ihan fyysistä tärinää. Tärinä muuttui murinaksi ja samalla se hurahti (murahti) takaa ohitseni. Todella vaikuttavaa.

"vanha" mille oli jo unelma pyöränä, uutta mallia varten ei
löydy riittämiin superlatiiveja sanavarastostani. factory
model "kosketti mua", tv-hömppätuomarin sanoin..

On muuten mahtava pyörä!
wink.gif

Itsellä nyt 560km takana Factory mallilla.
Vielä kun saan noi putket vaihdettua vähän vapaammin hengittäviin niin eipä äänet paljoa tuosta voi parantua
biggrin.gif

Onnittelut! Omaan silmääni tuo ei ehkä ole kaunein, mutta ne äänet!!! Jos tuon pyörän jylinä ei vakuuta, niin mikä sitten...

Todella hieno on!
smile_org.gif

Itse kattelin liikkeessä kyseisen moton pyrstöosaa ja
se kolahti meikäläiseen. Takavalo/vilkku -tsydeemimuotoilu on
aivan helvetin hieno!!!
buttrock.gif

bawling.gif
Näin tollasen ekan kerran messujen jälkeen Lahden Bike Pointin eessä! Voi prkl se oli komee!

Jos minulla olisi kalashnikov silmien edessä ja pyssyn omistaja vaatisi ostamaan italialaisen pyörän....... Se olisi tuo!

Eli helevetin nätti!

Kerrohan jatkossakin miten pelittää niin me anti-Giorgiot jotka kuitenkin tykkää Giorgio tyylistä saavat vähän nenilleen.......tai sitten ei saada! Toivotaan että saadaan! Tahdon meinaan samanlaisen!
thumbs-up.gif

Jos minulla olisi kalashnikov silmien edessä ja pyssyn omistaja vaatisi ostamaan italialaisen pyörän....... Se olisi tuo!
Tahdon meinaan samanlaisen!  
thumbs-up.gif
Kannattaa ehkä kuitenkin pysyä japsikikottimissa. Eivät tahdo nuo Italian ihmeet pysyä ulkomaisten lehtien kiloluokan testeissä rivinelosten tahdissa.  
wink.gif
Äläs nyt, onhan tuo Mille pärjänny noissa Biken Master bike-testeissä (kertoo kaiken
tounge.gif
) joten kai sillä ainakin radalla pärjää. Ja ne äänet, niihin ei rivineloset pysty.

Todettakoon vielä että mulla on rivinelonen ja jaappanilainen.
buttrock.gif

Joskus vielä palaan tuohon kyseiseen italialaisleiriin ja ajan jollain tuollaisella!!...se on vaan niin hiano!!
bowdown.gif

Back