Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sulla olikaan siinä kiinni? Lähemmäs 115 pitäisi ainakin mennä vanhalla vuosikerralla. Voi tietty olla, että oli erityisen tiukka dynokin..Tulipa vietyä, eilen Petrol Circuksessa Tuono Dynoon, ja tulos =
102.6 takarenkaalta, sekä hirveä notkahdus keskialueen väännössä + putken pöllystä näki käynnin olevan paksulla ylhäällä.
Mun ex. Tigeristakin lähti 117.2 takapyörältä ja käyrä oli todella hieno.
Jos virityksen jälkeen teho laskee enintään 20%, niin viritys on onnistunutMitä sulla olikaan siinä kiinni? Lähemmäs 115 pitäisi ainakin mennä vanhalla vuosikerralla. Voi tietty olla, että oli erityisen tiukka dynokin..Tulipa vietyä, eilen Petrol Circuksessa Tuono Dynoon, ja tulos =
102.6 takarenkaalta, sekä hirveä notkahdus keskialueen väännössä + putken pöllystä näki käynnin olevan paksulla ylhäällä.
Mivv:in putki ja muutoin normihuolto tehtynä oston jälkeen, eli suodattimet, öljyt,tulpat. KM 19.000 tällä hetkellä.Mitä sulla olikaan siinä kiinni? Lähemmäs 115 pitäisi ainakin mennä vanhalla vuosikerralla. Voi tietty olla, että oli erityisen tiukka dynokin..Tulipa vietyä, eilen Petrol Circuksessa Tuono Dynoon, ja tulos =
Mikäs Mivvin putki? Se nysäkös (GP)?? Itelläni on se normikokoinen 50 mm ulostulolla Akran lisäksi. Nyt arvon kumman laittaisi kiinni kun menee pc kiinni. Mivvi olisi e-merkitty ja hitusen matalampi ääni mm. isommasta ulostulosta johtuen. Akra taas toimii nykyisellään paremmin kun on sille tarkoitettu lastu. Vaikia valinta...Mivv:in putki ja muutoin normihuolto tehtynä oston jälkeen, eli suodattimet, öljyt,tulpat. KM 19.000 tällä hetkellä.Mitä sulla olikaan siinä kiinni? Lähemmäs 115 pitäisi ainakin mennä vanhalla vuosikerralla. Voi tietty olla, että oli erityisen tiukka dynokin..Tulipa vietyä, eilen Petrol Circuksessa Tuono Dynoon, ja tulos =
Niin mutta kun tässä vanhassa paskassa, kun ei mitään map 2:sta pysty muuttamaan. Siellä boxi on sellainen ettei ole mahdollista MJL-huollon mukaan.Minun -07 Tuonosta on penkitetty 125hp / 115Nm.
LeoVincen sliparit ja map2 varustuksella. Toimii.![]()
Joo. Ilmanputsarissa on tosiaan ~puolta pienempi reikä rajoitin paikallaan. Kannattaa tsekata. Omassakin se rajoitin oli vielä paikoillaan vaikka oli lastu ja putki vaihdettu. Noita lastuja löytyy joka lähtöön. Niitä vaan testailemaan tai sitten pc3 route...tai päivitys uudempaan vuosikertaan (joka maksaa taatusti enemmän kuin 600 €)Kyseessähän oli ensimmäisen mallin tuono (2003-2006)?
Varmaa turha kysymys, mutta olet varmaan poistanut ilmanputsarista rajoittimen?
Lastujahan siihen saa varmaan myös aika edullisesti.
Ainakin oma toimi jo vakiona kohtuu hyvin kun poisti siitä rajoittimen putkesta ja ilmanputsarista. Ja muistanko oikein että siitä piti katkaista ecuun menevä johto?
Huippu pyörä oli!
Nii...i Saksan tuontihan tuo on, eli tuolta vain kaivamaan sininen johto esiin ja naksTehtaalta tulevat rajoitettuna; johto poikki ja haitta veke ilmanputsarista sisään ajon jälkeen helv...
Saksan malleissa on vissiin vakuutussyistä rajoitettu.
![]()
Lisää aiheesta
ei kai se Tuono niin kovin erilainen ole.