Eli joillekin tullut luvattua tätä tavaraa näille sivuille ja tässähän sitä tulee..
Eli pyörä työnnettiin talliin syksyllä 2008 ja työnnettiin tässä kuosissa ulos keväällä 2009.
Pyörä siis vm.2006 (2005). Joku foorumin kirjoittajista saattaa tarkkaan katsomalla tunnistaa pyörän
Radikaalein muutos lienee perän vaihtaminen GSX-R 1000 K5 mallin peräksi. Perä on siis kokonaisuudessaan ko. pyörästä. Penkin lukitus kuitenkin oma joten yhtä avainta vain tarvitaan.
Sähköjä on jouduttu jatkamaan melkoisesti jotta saatiin keulalta ylimääräiset johdot piiloon ja lisää pituutta tarvittiin myös perän sähköjen kanssa. Juottamisessa ja liittämisessä sitä aikaa kuluikin useampi ilta, mutta eipähän tarvitse pelätä kosketushäiriöitä.
Keula sai uuden maskin, Polisport. Valoteho on aivan hyvä cruisailu käyttöön. Mittariksi valitsin Koso RX1N ja se kiinnitettiin toistaiseksi raisereihin. Tanko meni myös uusiksi ja päihin Kellermanin vilkut ja alapuolelle peilit.
Väriksi valittiin Lexus helmiäisvalkea, joka on melkoisen mielenkiintoinen väri!! Auringossa todella BLING BLING, mutta hämärtyessä muuttuu vaalean harmaaksi ja helmiäinen ei näy.
Joitakin osia eloksoitiin kullan värisiksi. Joihinkin seosmetelliosiin tämä ei toiminut, joten ne joutui maalaamaan.
Tankkiin on vielä kiinnittämättä Aprilian tankbad ja piakkoin pitäisi vedokset tarroistakin valmistua joita tulee tankkiin ja peräkatteeseen.
Pyörä on tällä hetkellä myytävänä (skootteri tuntuu jotenkin mukavammalta
), mutta jos ei mene niin ensi talveksi on tiedossa vielä pieniä muutoksia..
Eli pyörä työnnettiin talliin syksyllä 2008 ja työnnettiin tässä kuosissa ulos keväällä 2009.
Pyörä siis vm.2006 (2005). Joku foorumin kirjoittajista saattaa tarkkaan katsomalla tunnistaa pyörän
Radikaalein muutos lienee perän vaihtaminen GSX-R 1000 K5 mallin peräksi. Perä on siis kokonaisuudessaan ko. pyörästä. Penkin lukitus kuitenkin oma joten yhtä avainta vain tarvitaan.
Sähköjä on jouduttu jatkamaan melkoisesti jotta saatiin keulalta ylimääräiset johdot piiloon ja lisää pituutta tarvittiin myös perän sähköjen kanssa. Juottamisessa ja liittämisessä sitä aikaa kuluikin useampi ilta, mutta eipähän tarvitse pelätä kosketushäiriöitä.
Keula sai uuden maskin, Polisport. Valoteho on aivan hyvä cruisailu käyttöön. Mittariksi valitsin Koso RX1N ja se kiinnitettiin toistaiseksi raisereihin. Tanko meni myös uusiksi ja päihin Kellermanin vilkut ja alapuolelle peilit.
Väriksi valittiin Lexus helmiäisvalkea, joka on melkoisen mielenkiintoinen väri!! Auringossa todella BLING BLING, mutta hämärtyessä muuttuu vaalean harmaaksi ja helmiäinen ei näy.
Joitakin osia eloksoitiin kullan värisiksi. Joihinkin seosmetelliosiin tämä ei toiminut, joten ne joutui maalaamaan.
Tankkiin on vielä kiinnittämättä Aprilian tankbad ja piakkoin pitäisi vedokset tarroistakin valmistua joita tulee tankkiin ja peräkatteeseen.
Pyörä on tällä hetkellä myytävänä (skootteri tuntuu jotenkin mukavammalta