• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aprilialle oma palsta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tirpsE
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tirpsE

New member
Tuntuu nyt vilkastuneen tämä Aprilioista keskusteleminen täällä niin oliskohan tätä juttua jo tarpeeksi että saataisiin Aprilialle oma palsta, foorumi tai mikä-lie-tuo-sit on kun jos jollain vinkuintiaanien riisimopoillakin ja Ducatilla on.

Asiaaa!!!
idea3.gif

Ihan kannatettava ajatus. Saattaisi sitäkautta syntyä enemmän "ape" -höpinää.

ja ennenkaikkea se menisi tietysti heti ensimmäiseksi niinkuin Aprilian pitää ollakin
biggrin.gif

Kohtahan se on pyörämerkeistä muutenkin ykkönen vai onko kukaan muu lukenut uutisia jonka mukaan Piaggio kaudella 2007 aikoo anoa osallistumisoikeutta muutamaan WSB kisaan ja 2008 tehdastallina uudella 72 asteen V4:lla ja seuraavan viiden vuoden aikana 12 uutta moottoripyörämallia, 6 skootteria ja MP-malleista yksi luokkaan 600-750 kuutioiset.

Kannatan. Silloin kun mulla oli vielä Mille-kaunotar ( kokopunainen ) vm. 2000, mietin tätä samaa.

ette te mitään omia palstoja tarvitse
tounge.gif
ei vaan kyllä se on ihan hyvä ja kannatan sitä
thumbs-up.gif

Se on totta, että Aprilia on italialainen. Mutta ne kohta oppii, että temperamentti ei riitä. Pitää oppia tekemään paitsi kaunottaria, niin myös toimivia pyöriä. Italialainen aina ensin katsoo kauneutta. Toimivuus on kakkosasia. Mun Aprilia oli mun Kavaan verrattuna aivan liian lentoonlähtevä. Se ei millään halunnut suhtautua asfalttipintaan isännän toiveiden mukaan. Kava oli heti kiinni tiessä, otti kurvit kiinteesti, voi-ittu, mitä mä yritän tässä ajaa takaa.

Äärettömän upee pyörä, mutta....

Olenkin ihmetellyt miksei ole jo omaa sivua prillerille.... Vaadin että sivut avataan heti ja kekkonen pressaksi
biggrin.gif

Jep, ihan jees ajatus, aprillipiloillekin vaan oma talkki, vaikka niitä kenties vähemmän käytössä onkin. Olis niistäkin kiva lukea ja jakaa enemmän asiaa ja käyttäjien kokemuksia eikä essonbaarikamaa sinne tänne ympäri orgia ripoteltuna.

Voi olla, että kestää! Tylyttäjä & R4 posse on työllistänyt modet 24h
biggrin.gif

Tossahan olis myös se hyvä puoli, että ducatisteja ei enään kiusattaisi!
cool.gif
Aprilian V2 oli melkein yhtä pal vääntöä kuin gsx-r padassa! Varmasti tulee hyvä flaidis..
tounge.gif

Eipä kait nää palstaperustukset ole pelkästään mitään mutu-äännestyksiä. Ehdotan, että Ducati-palstasta tehdään Italia-palsta, koska sekaan sopisi Mopo-Kustit ja Aprilliat hyvin.

Muut merkit -palstalla on noin 2000-viestiä, jotka siis kokonaisuudessaan mahtuisi hyvin tähän Italo-palstaan kun verrataan muiden palstojen aktiviteetteihin. (Ducati-palstalla noin 9,7k viestiä ja Japsi-palstoille keskimäärin yli tuhat viestiä enemmän.) Aiheiten lukumäärässäkin ducati+'muut merkit' on samaa suuruusluokkaa kuin japski-palstat.

Back