• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

APUA KAIVATAAN ! Motoristit koulukiusaamista vastaan tapahtuma Lahdessa 8.9.2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tomi72

Miksi mennä autolla jos voi mennä mopolla...
Motoristit !! Teitä tarvitaan !

NYT OLISI NÄYTÖN PAIKKA !

Kivimaan koulu (https://goo.gl/maps/Sbk4q) Lahdessa on joutunut niin sosiaalisessa mediassa,
kuin muissakin medioissa melkoisen huomioin kohteeksi koulukiusaamiseen
liittyen.

Järjestämme nyt Motoristit koulukiusaamista vastaan tapahtuman Kivimaan koululle
lyhyellä varoitusajalla, eli maanantaina 8.9.2014.
Kokoontuminen Mukkulan Nesteellä (Neste Taukotuuli https://goo.gl/maps/E94Zo )
Merrasjärvenkatu 1 KLO 8:30. Koululle lähtö letkassa n. klo 8:50.
Koululla tapahtuma kestää n. tunnin.

Toivottavasti kaikki kenellä suinkin on mahdollisuutta pyrkisi osallistumaan !
Nyt todellakin tarvittaisiin näyttävä tapahtuma, kaupan päälle saat
hyvän mielen koko päiväksi !

Puhuthan kaverisikin mukaan ? Vaikka et itse pääsisikään 😉

:WAZAAP: Hyvän asian puolesta, näytetään että Motoristit eivät hyväksy koulukiusaamista !! :WAZAAP:

Pannaan jyrkkä ehkä tässä kohtaa, tarvis ottaa vapaapäivä mut se kyllä järjestyy. Kuitenkin omakohtaista kokemusta aiheesta vähän turhankin läheltä niin tahtoisi osallistua.

Vapaapäivä otettu eli mukana kun pukama. Nauratti vaimon suhtautuminen kun kysyin eilen että tahtooko tehdä yhdessä jotain iltapäivällä niin ensin oli hiton pahana kun oon jo töistäkin pois jonkun "helvetin pyöräkokoontumisen" takia mutta johan muuttui ääni kellossa kun sanoin mikä on homman nimi :grin: kummallisia kapistuksia nuo ihmisnaaraat...

Vapaapäivä otettu eli mukana kun pukama. Nauratti vaimon suhtautuminen kun kysyin eilen että tahtooko tehdä yhdessä jotain iltapäivällä niin ensin oli hiton pahana kun oon jo töistäkin pois jonkun "helvetin pyöräkokoontumisen" takia mutta johan muuttui ääni kellossa kun sanoin mikä on homman nimi :grin: kummallisia kapistuksia nuo ihmisnaaraat...

*REPS* :grin: I feel you bro 😉

Onhan hirrrrrmusesti orgggilaisia tulossa ? :orgmp::cruising::orgmp:

Hyvä näin niin ei tuo saa**nan naamakirja tapa koko loistavaa saittia... :thumbup:

Nyt kyllä pyydetään niin lujaa, jotta tulisin ilman muuta, jos olisi yhtään lähempänä. Oulusta on pitkä matka joka paikkaan..

Miten niin outo?? :blink: No, jos sillä saa oudon ihmisen leiman niin olen siitä ylpeä!:;):

Tuntuu herättävän ihmetystä tietyssä aineksessa koska ikää vähän alle 30 niin joku oletusasetus että pitäis olla...

Tarttee lähteä kohta talliin irrottamaan kylkikatetta että kerkee kuiduttaa ja maalata sen ennen naamantaita.

Tässä tärkeässä asiassa joutuu manaamaan työestettä. Ei maha mitään.🙁

Kivimaan koululla 105 pyörää, ISO KIITOS kaikille mukana olijoille ! :jippikaijee:

Hyvä syy olla pois töistä 😉 ESS:n jutussa tosin todetaan määräksi 125 että kumpi nyt oli oikein?

Kukas muuten oli sillä 1000f "Hurricane"lla liikenteessä, vaihdettiinhan siinä nimiäkin mutta harakanpesä päässä niin pääsi unohtumaan...

Back