Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, todennäköisesti näin, en ole itse Suzukia ikinä ajanut niin en osaa sanoa vrt. KTM.DR-Z on hyvä pyörä omassa kategoriassa mutta ei millään tavalla verrannollinen 640 LC4:een. Alkaa Dertselläkin olla ikää, kilsoja ja useampi omistaja takana joten niistäkään ei aina varmuudella tiedä mitä paketin sisältä löytyy. Pyöränä 640 antaa huomattavasti enemmän, tehojen ja ajettavuuden osalta.
Suosittelen ostamaan SMCn tai jonkun suoravetokaasarilla varustetun. Tai jos välttämättä haluat 640 niin vaihda se alipainekaasari kättelyssä. Pilaa täysin muuten potentiaalisesti pirteän motin.

Vahva veikkaus että rälläkällä löytyy alkuperäisistä.
😀
Joo vähän katselin että mahtaako olla orkkiksena jossain mallissa mutta ei sattunu silmään. Tosin ei tää nyt prioriteetissä ykkösenä ole kun ei oo vielä mopoakaan![]()
Ensimmäisnä alettava kattoo vähän maasto olosuhteisiin soveltuvampia ajovehkeitä itselle!
Taakse kannattaa tosissaan vaihtaa 45 piikkinen ratas jos on vakiorattaat. Jmh tarkoittama 16/45 toimii hienosti metsäpöluilla. 😛
Heitetty jo hiekka eekoota ja soramonttua. Vähän pienemmät välit vois olla, ei tietoa mitkä nyt alla. Ja ne sanoo että täristää?? Mun jokainen aikaisempi pyörä on täristänyt enemmän lukuunottamatta Ninjaa. Täähän on pehmeätä kyytiä aijettä😛Ja ne sanoo että täristää?? Mun jokainen aikaisempi pyörä on täristänyt enemmän lukuunottamatta Ninjaa. Täähän on pehmeätä kyytiä aijettä😛