Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En muista mitä ne on tullut maksamaan kaikkiaan on tullut tilailtua jonkin verran eri osia sieltä. mm. tanko kiinnitys osat, jarrukahvaan tuleva kiinnitys, keskiö reikään tuleva kiinnitys peilin varteen tarkoitettu kiinnitys ja kaikki koot jalkoja löytyy.Paljonko tuli hintaa yhteensä?Ram Mount
Tuolta olen tilaillu ram mount osat, medium kokoinen aquabox käytössä nokia 6110 navigatorin kanssa.
Miten käytännössä tuo medium kotelo(onko sopiva vai liian iso)nokia 6110?Nokia n95 8gb on melkein saman kokoinen.Pitääkö navigoidessa puhelimessa olla liuku auki(siis näppäimet näkyvissä),vai toimiiko luiku kiinni?Sopisko puhelin tuohon pienempään koteloon?Oletko testannut koteloa jo pyöräkäytössä,miten toimii,oletko tyytyväinen koteloon?Ram Mount
Tuolta olen tilaillu ram mount osat, medium kokoinen aquabox käytössä nokia 6110 navigatorin kanssa.
Sopivan kokoinen on mun puhelimelle kun pitää saada johdotkin kiinni (autocom+lataus). Pienempään mahtuis pelkkä puhelin mutta ei enää johdot.Miten käytännössä tuo medium kotelo(onko sopiva vai liian iso)nokia 6110?Nokia n95 8gb on melkein saman kokoinen.Pitääkö navigoidessa puhelimessa olla liuku auki(siis näppäimet näkyvissä),vai toimiiko luiku kiinni?Sopisko puhelin tuohon pienempään koteloon?Oletko testannut koteloa jo pyöräkäytössä,miten toimii,oletko tyytyväinen koteloon?Ram Mount
Laitappa listaa ja kuvia mitä ostit?Tilasimpa tuossa 9.12 cpscity.com:sta aqua boksin+kiinnikkeet.Toimitus kesti vain viikon![]()
Hintaa tuolle koko lystille tuli vain 85€ (sisältää myös rahdin)
Olen todella tyytyväinen kyseisen liikken toimintaa![]()
Kuvia en valittevasti osannut laittaaLaitappa listaa ja kuvia mitä ostit?Tilasimpa tuossa 9.12 cpscity.com:sta aqua boksin+kiinnikkeet.Toimitus kesti vain viikon![]()
Hintaa tuolle koko lystille tuli vain 85€ (sisältää myös rahdin)
Olen todella tyytyväinen kyseisen liikken toimintaa![]()
Kohta on minunkin taas mietittävä kiinnitys uudelleen kun pyörä vaihtuu.
Sullahan oli ymmärtääkseni N95 8Gb kuten minullakin.
Olen erittäin tyytyväinen laitteeseen +Navicoreen
Toisaalta Zumoakin saa jo punnan huonon kurssin takia alta 400€.![]()
Myös uuden sukupolven Navigon 8110 laite näyttäisi erittäin hyvältä...