• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Aqua Box

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

unnah

New member
Löytyykö Suomesta  
nixweiss.gif

Tai löytyykö mitään vastaavaa  
nixweiss.gif

Ensi kesäksi olisi tarkoitus kokeilla pyörässä (Honda St-1100)Vesitiivistä koteloa+jotain kiinnikesarjaa+N95 puhelinta Navikointiin(toivottovasti toimii)
Kiitoksia tiedoista  
bowdown.gif

Ram Mount

Tuolta olen tilaillu ram mount osat, medium kokoinen aquabox käytössä nokia 6110 navigatorin kanssa.
Paljonko tuli hintaa yhteensä?
En muista mitä ne on tullut maksamaan kaikkiaan on tullut tilailtua jonkin verran eri osia sieltä. mm. tanko kiinnitys osat, jarrukahvaan tuleva kiinnitys, keskiö reikään tuleva kiinnitys peilin varteen tarkoitettu kiinnitys ja kaikki koot jalkoja löytyy.
Noilla eri variaatioilla löytyy sopiva kiinnitys moneen paikkaan.
Action kamerakin noilla kiinni.

Laitat tarvittavat osat koriin niin laskee sulle hinnan ja postikulut, sit vaan katot punnan kurssin niin siinä sulle hinta.

Noilta sivuilta vaikea löytää oikeaa osaa, parhaiten onnistuu kun katsoo ram mount omilta sivuilta koodit ja sit hakee noilta sivuilta sen koodin kanssa.

Ram Mount

Tuolta olen tilaillu ram mount osat, medium kokoinen aquabox käytössä nokia 6110 navigatorin kanssa.
Miten käytännössä tuo medium  kotelo(onko sopiva vai liian iso)nokia 6110?Nokia n95 8gb on melkein saman kokoinen.Pitääkö navigoidessa puhelimessa olla liuku auki(siis näppäimet näkyvissä),vai toimiiko luiku kiinni?Sopisko puhelin tuohon pienempään koteloon?Oletko testannut koteloa jo pyöräkäytössä,miten toimii,oletko tyytyväinen koteloon?

Ram Mount

Miten käytännössä tuo medium  kotelo(onko sopiva vai liian iso)nokia 6110?Nokia n95 8gb on melkein saman kokoinen.Pitääkö navigoidessa puhelimessa olla liuku auki(siis näppäimet näkyvissä),vai toimiiko luiku kiinni?Sopisko puhelin tuohon pienempään koteloon?Oletko testannut koteloa jo pyöräkäytössä,miten toimii,oletko tyytyväinen koteloon?
Sopivan kokoinen on mun puhelimelle kun pitää saada johdotkin kiinni (autocom+lataus). Pienempään mahtuis pelkkä puhelin mutta ei enää johdot.

Käytössä ollu noin 16000 km ja todella tyytyväinen olen ollut. Navigoidessa ollu välillä läppä auki ja välillä kiinni ei mitään väliä kummallakin tavalla toimii.

Todella kätevä autocomin kanssa kun samalla voi navigoida, kuunnella musiikkia ja tarvittaessa puhua puhelimessa.

Noi koteloiden mitathan on annettu tuolla ram mount sivuilla.

Tilasimpa tuossa 9.12 cpscity.com:sta aqua boksin+kiinnikkeet.Toimitus kesti vain viikon  
062802jumpie_prv.gif

Hintaa tuolle koko lystille tuli vain 85€ (sisältää myös rahdin)
Olen todella tyytyväinen kyseisen liikken toimintaa  
bowdown.gif

Tilasimpa tuossa 9.12 cpscity.com:sta aqua boksin+kiinnikkeet.Toimitus kesti vain viikon  
062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
Laitappa listaa ja kuvia mitä ostit?
Kohta on minunkin taas mietittävä kiinnitys uudelleen kun pyörä vaihtuu.

Sullahan oli ymmärtääkseni N95 8Gb kuten minullakin.
Olen erittäin tyytyväinen laitteeseen +Navicoreen

Toisaalta Zumoakin saa jo punnan huonon kurssin takia alta 400€.  
nixweiss.gif

Myös uuden sukupolven Navigon 8110 laite näyttäisi erittäin hyvältä...

062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
Laitappa listaa ja kuvia mitä ostit?
Kohta on minunkin taas mietittävä kiinnitys uudelleen kun pyörä vaihtuu.

Sullahan oli ymmärtääkseni N95 8Gb kuten minullakin.
Olen erittäin tyytyväinen laitteeseen +Navicoreen

Toisaalta Zumoakin saa jo punnan huonon kurssin takia alta 400€.  
nixweiss.gif

Myös uuden sukupolven Navigon 8110 laite näyttäisi erittäin hyvältä...
Kuvia en valittevasti osannut laittaa  
withstupid.gif

Mutta osien numerot kyllä saan laitettua.
Tässssä näitä osia  
062802moto_prv.gif

Aqua box medium(kotelo)
Ram-b-202(kotelon alle kiinnike,jossa on pallopää)
Ram-b-201u(varsi)
Ram-b-309-1u(kiinnike joka käy kaasu tai kytkin kahvan runkoo,jossa on pallo pää,johon käy tuo varsi)
Nänä teki rahteineen tuo 85 €

Mulla on 95:selle small boxi joton tuo jo sopii.
Tosi latausliitin täytyy modata jos sitä tarvitsee.

Back