Arai kypärä ei tiivis = kova vihellys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sokeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
koko irroitettava vuori on ihan hypeä omasta mielestä, olen ajanut joka kypärällä katuajoa 10v ja olen jonkun joskus pessyt, ja onnistuu se pesu ja kuivaus irrottamattakin, joten mitä apua siitä irrottamisesta on? ellei sitten ole joku mp poliisi joka ajaa sillä ihan älyttömästi ja pitää sitä päässä koko ajan.

ja silloinkin vois olla kiva että vuori olisi kiinni että olisi varmasti missä pitää olla.

Kypäräpuhelin on hyvä syy irroittaa vuori kypärästä pesua varten. Mutta olen itsekin pessyt kypärän vuoret niitä kypärästä irrottamatta, kun ei puhelinta/muuta elektroniikkaa kuupassa ole.

Mulla on tuollainen Concept-X "kakkos"kypäränä ja se on kyllä ollut hiljaisempi kuin RX7, mutta oletin sen johtuvan siitä että RX-7:ssa on niitä tuuletuksia paljon enemmän.
Niissä sivupodien kiinnityksissä on vähän kyllä säätövaraa, jos vsiiri tuntuu istuvan huonosti.
Noiden sisävuorien irtisaamisessa on pesemisen lisäksi varmaan se idea, että Arailta saa niitä eri paksuisina jos haluaa säätää kypärän istuvuutta. Aikaa myöden nuo pehmikkeet tuppavaat kuoleentumaan ja kypärästä tulee väljempi.
PS. Uudessa RX-7:ssa on parempi visiirin kiinnityssysteemi, ei tarvitse vääntää niitä sivulevyjä enää ja pelätä että ne hajoavat.

Back