Arai RX-7 GP. Mistä edullisesti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juke

New member
Arai RX-7 GP. Mistä edullisesti?

Osaisiko joku veljeskunnasta kertoa, mistä saisin hankittua edullisesti uuden Arai-kypärän? Toimittajan pitäisi olla kotimainen valtuutettu Arai-jälleenmyyjä, kun kerrankin onnistuin voittamaan tilaajakilpailusta Arai-lahjakortin :jippikaijee:. Luulisi, että Suomestakin löytyisi tähän vuodenaikaan kypärä jonkilaisella (10-20 %?) alennuksella.

Kiitokset etukäteen!

Jälleenmyyjään en osaa auttaa mutta eniten ihmetyttää että voitit lahjakortin ja nyt
etsit sitten EDULLISINTA vaihtoehtoa ? Kun et edes itse maksajana niin voisin kuvitella ettei
hinnalla olis niin suurta väliä?

Jos voittaisit uuden mopon niin tarjouskilpailunko järjestäisit ? :blink:

Vaikka sama se minulle. Pakko oli kysyä.

Vaikka sama se minulle. Pakko oli kysyä.

Ei hajuakaan oikeasta vastauksesta, mutta pakko vastata. Jos lahjakortti on vaikka jollein summalle esim. 700 euroa ja kaveri haluaa Arai RX-7 GP mallin jota ei ovh:na saa sillä summalla ja siksi etsii alea... :kääk:

Edit. Tai jos ei ole katerajaa kannattaa ostaa 3000 euron RX-7 RC malli ihan vaikka huvikseen...

Viimeksi muokattu:
Taitaa tuommoinen 999€ ovh hinnalla varustettu ruukku kuulua niihin tuotteisiin joita ei kauppiaan tarvitse alennuksessa pitää eikä kyllä juurikaan varastossakaan. Tuollaisen haluava asiakas maksaa siitä tuon 999€ ja ruukku tilataan erikseen...

Viralliset edustajat löytyvät kuitenkin täältä. Puhelin käteen ja soittokierrokselle.

Edit:
Kappas, Arain sivuilta löytyi tarjous. Edelleen, luuri käteen ja soittelemaan kenen hyllystä moinen vielä mahtaisi löytyä.

Taitaa tuommoinen 999€ ovh hinnalla varustettu ruukku kuulua niihin tuotteisiin joita ei kauppiaan tarvitse alennuksessa pitää eikä kyllä juurikaan varastossakaan. Tuollaisen haluava asiakas maksaa siitä tuon 999€ ja ruukku tilataan erikseen...

Viralliset edustajat löytyvät kuitenkin täältä. Puhelin käteen ja soittokierrokselle.

Kyllä noita tuonkin hintaluokan kypäriä löytyy syksyisin alesta kun vanhoja värejä myydään pois parhaillaan polkuhintaan. Meikäläisen Shoei X-Spirit maksoi alle 350€ vaikka ovh. oli muistaakseni n. 800€. Väriä ei tosiaan tuohon hintaan saanut valita, mutta aika vähän tuota tulee itse katseltua muutenkaan.

Jälleen kiitokset "mukavasta" palautteesta, vaikka konkreettista apua en tähän hätään saanutkaan. Ilmeisesti aamutuimaan olivat rahamiehet vastaamassa.

Vaikka minulla on muutaman sadan euron kuponki plakkarissa, en nyt sen takia haluaisi maksaa yhtään ylimääräistä "puoli-ilmaisesta" tavarasta. Minulle 100 - 200 euroa on kohtuullisen iso raha, jos sen pystyn säästämään. Toisaalta eniten säästäisin, jos jättäisin koko hankinnan sikseen ja kuponki jäisi käyttämättä. En aiemmin edes tiennyt, että kypärästä voi joutua maksamaan jopa tonnin. Toisaalta halvempiakin malleja olisi saatavilla :right:

Nitrouksen kokemusta kypärähankinnasta etsiskelen. Ulkomaan nettikaupoissa alennukset ovat jotain toista, kuin täällä Suomessa. Hattuni koko on XL/XXL, mikä vähän rajoittaa valikoimaa.

Ja vielä puoli vuotta tätä kärvistelyä....

Kannatta tsekata myymälöiden poistokamoja. Kokoni on XXL, ( siis pään :) ) ja pari vuotta sitten löytyi Espoon Bike Worldistä Arai RX-7 Corsair 50% alennuksella. Meidän miehekkäillä aivoilla varustettujen kokoja tuppaa löytymään rajoitutetusti mutta vastaavasti niitä ei myöskään ensimmäiseksi osteta poistomyynneistä.

Jälleen kiitokset "mukavasta" palautteesta, vaikka konkreettista apua en tähän hätään saanutkaan. Ilmeisesti aamutuimaan olivat rahamiehet vastaamassa.

Vaikka minulla on muutaman sadan euron kuponki plakkarissa, en nyt sen takia haluaisi maksaa yhtään ylimääräistä "puoli-ilmaisesta" tavarasta. Minulle 100 - 200 euroa on kohtuullisen iso raha, jos sen pystyn säästämään. Toisaalta eniten säästäisin, jos jättäisin koko hankinnan sikseen ja kuponki jäisi käyttämättä. En aiemmin edes tiennyt, että kypärästä voi joutua maksamaan jopa tonnin. Toisaalta halvempiakin malleja olisi saatavilla :right:

Nitrouksen kokemusta kypärähankinnasta etsiskelen. Ulkomaan nettikaupoissa alennukset ovat jotain toista, kuin täällä Suomessa. Hattuni koko on XL/XXL, mikä vähän rajoittaa valikoimaa.

Ja vielä puoli vuotta tätä kärvistelyä....

No ei tässä rahamiehiä sentään olla :grin: Mutta tuo RX-7 GP on tosiaan arvokas kypärä. Ja kuten tuonne alkuperäiseen vastaukseeni korjasinkin, näkyy tuosta olevan joku maahantuojan tarjouskin. Sitä taas ei osaa sanoa kuin jälleenmyyjät onko tuota kenelläkään oikeasti varastossa. Ja tarjous koskee ainoastaan tuota yhtä väriä jolla tarjouksessakin näkyy olevan vielä sen 500€ hintaa...

Jokainen hinnoittelee itse oman päänsä arvon. Itselläni ARAIN RX7-GP, enkä valita yhtään sen hinnasta. Kerran jo lippasin Italiassa sellainen päässä ja iskin pääni aika voimakkaasti asfalttiin, ei edes aivotärähdystä tullut sen seurauksena. En tiedä oliko ARAIn ansiota vai miten, mutta sillä jatketaan. Serkkupoika kuoli prätkätapaturmassa 1 kk takaperin Kreetalla, ajaen tieltä ulos kallioon, en tiedä olisiko kalliskaan kypärä pelastanut edes voimakkaassa törmäyksessä, mutta päässä oli halpa parin sadan Marushin ja päävammoihin menehtyi. RIP

Back