• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Araihin visiirejä, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mistrall
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mistrall

New member
Zau!

Tietämätön tiedustelee löytyykö Arain kypäriin (chaser) mistään kohtuu hinnalla vaihto visiirejä? Esim tummaa tai peilaavaa.

Tuntuu että jälleenmyyjät harvassa ja hinnat pyörii siinä sadan euron hujakoilla. Samaan hintaan sais jo melkein jonku halpis kypärän valmiiksi tummalla visiirillä varustettuna.

Eli mistä vaihto visiirejä Arain kypäriin kohtuu hinnalla??

Englannissa semmonen ku visorshop, löytyy myös e-baysta. Omaan Chaseriin tuli kultanen peilivisiiri reilussa viikossa tuolta, hinta 51e kotiin tuotuna.

Ostin omaan araihin raision bike worldistä itsestään tummuvan pinlockin, näytti olevan visiireitäkin joka lähtöön..

Ostin omaan araihin raision bike worldistä itsestään tummuvan pinlockin, näytti olevan visiireitäkin joka lähtöön..
Miten on tuo itsestään tummuva pinlock toiminu? Oon kanssa sellaista harkinnu niin ei tarvii puljata aina hämärän tullen kirkkaan ja tumman visiirin välillä.
Eli onko pelittäny vastaavasti kuin olis tumma visiiri jos on kirkas keli vai onko eroa?

http://www.maxmcdirect.com/

Tilasin Arain visiirin 19.1., paketti matkaan Japanista 20.1. ja muutamassa päivässä toimitettiin kotiin asti. 65 USD tuli hinnaksi postituksineen (50+15) joten ei tarvinnut tullissakaan käydä.

Miten on tuo itsestään tummuva pinlock toiminu? Oon kanssa sellaista harkinnu niin ei tarvii puljata aina hämärän tullen kirkkaan ja tumman visiirin välillä.
Eli onko pelittäny vastaavasti kuin olis tumma visiiri jos on kirkas keli vai onko eroa?
Ostin sen tuossa muutama kuukaus takaperin, se mitä kokeilin tuossa yhtenä aurinkoisena päivänä niin kyllä se tummui (savunharmaaksi)...
cool.gif

Sitten sen vaaleneminen oli aika hitaan oloista, mutta odottavan aikahan on tunnetusti pitkä...
biggrin.gif

Mutta joo sama syy minkä takia sen hankin, niin oli juurikin tuo ei koskaan sopivaa visiiriä..
crazy.gif

Non nih, nyt pääsi kokeilemaan tosi toiminnassa tota tummuvaa pinlockia...

Ei voi muuta kun sanoa että ihan hemmetin toimiva systeemi, voin suositella sitä khjyllä kaikille ketkä miettivät tummaa visiiriä..
thumbs-up.gif
inlove.gif

Ei voi muuta kun sanoa että ihan hemmetin toimiva systeemi, voin suositella sitä khjyllä kaikille ketkä miettivät tummaa visiiriä..
thumbs-up.gif
inlove.gif
Mulla oli kanssa viime kauden toi tummuva pinlokki ja olin siihen tosi tyytyväinen. Ainoa miinus on, että sitä pitää kohdella aika helläkätisesti, koskapa ottaa kaikesta lähmimisestä ja hankaamisesta tosi herkästi itteensä ja naarmuuntuu, minkä jälkeen on sitten enämpi uuden osto edessä. Mutta kukapa meistä nyt ei muutenkin pitäisi mopoa ja varusteitaan kuin kukkaa kämmenellä
tounge.gif

thumbs-up.gif
inlove.gif
Mulla oli kanssa viime kauden toi tummuva pinlokki ja olin siihen tosi tyytyväinen. Ainoa miinus on, että sitä pitää kohdella aika helläkätisesti, koskapa ottaa kaikesta lähmimisestä ja hankaamisesta tosi herkästi itteensä ja naarmuuntuu, minkä jälkeen on sitten enämpi uuden osto edessä. Mutta kukapa meistä nyt ei muutenkin pitäisi mopoa ja varusteitaan kuin kukkaa kämmenellä  
tounge.gif
Joo sitä ne sanos tuolla bike worldissäkin että ottaa itteensä aika helposti, mutta kun menee huonoks ni sitten varmasti on aika ostaa uus...
wink.gif
tounge.gif

Niinhän moni pitää mopo heepeleitä sijalla 1 ja muut tulee sitten 2 peräs..
biggrin.gif

Itse heivasin tuon tummuvan pinlockin aika äkkiä pois, omasta mielestä tummuusaste ei riitä, siispä aurinkoisella kelillä silmiä suojaavat edelleenkin Ray-Banit.
cool.gif

Onneksi suomessa saa sanoa mielipiteensä vapaasti, joku tykkää joku ei, eikä se koskaan ole mun ongelma..
biggrin.gif

mutta niin kuin sanottu niin se voisi kyllä tummua hieman enemmän, mutta riittää se tuokin minulle eipähän tarvii vaihdella visiirejä eikä rei-haneja...
cool.gif
biggrin.gif

Back